دستگیری عامل تیراندازی در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری ضارب مسلحی که با شلیک به برادر ناتنی خود او را مجروح کرده و متواری شده بود، خبر داد. 

سرهنگ یداله جهان آرا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی درگیری خانوادگی و تیراندازی در یکی از محلات تبریز که در مورخه ۳۱ شهریورماه منجر به مصدومیت برادر ناتنی ضارب شده بود، موضوع در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۲۲ طالقانی با اشراف اطلاعاتی و تدابیر فرمانده انتظامی شهرستان، مخفیگاه ضارب را کمتر از ۷۲ساعت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را به همراه پدرش دستگیر کردند که از مخفیگاهش یک قبضه کلت کمری و یک تیغه خشاب با ۲۵ تیر جنگی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه علت و انگیزه درگیری را اختلافات خانوادگی اعلام کرده است، گفت: متهم همراه پدرش با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سارق زورگیر سابقه دار در تبریز دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سارق زورگیر سابقه دار  که از شهروندان تبریز با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد در عملیات اطلاعاتی پلیس تبریز خبر داد.

سرهنگ جهان‌آرا در تشریح این خبر اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک مورد زورگیری در سطح شهر تبریز با عنایت به اهمیت و حساسیت ایجاد شده به دلیل احساس ناامنی و بروز نارضایتی در بین شهروندان، شناسایی و دستگیری سارق به عنف در دستور کار کلانتری ۲۷ مایان  قرار گرفت.

وی افزود: با عنایت به تغییر رویکرد وقوع جرایم و توام بودن وقوع با پیچیدگی و شیوه های نوین ارتکاب و کشف علمی جرائم و پیش‌دستانه و رعایت حقوق شهروندی، ماموران کلانتری ۲۷ مایان سارق  را شناسایی کردند.

وی گفت: ماموران در کمتر از ۱۲ ساعت با اخذ مجوز از مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه سارق را دستگیر کرده و به کلانتری دلالت دادند.

سرهنگ جهان آرا ادامه داد: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه وقوع بزه بوده که پس از ارائه دلایل مستند و مستدل به اعمال مجرمانه معترف و پرونده جهت ادامه دادرسی به مرجع قضایی ارسال و متهم با صدور قرار قضایی متناسب روانه زندان شد.

وی با بیان اینکه اقدامات در جهت شناسایی دیگر شکات و همدستان احتمالی سارق ادامه دارد افزود: ماموران پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان به مخلان آسایش شهروندان را نخواهند داد و برخورد پلیس با این گونه افراد، قاطعانه خواهد بود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403070302016
  • خبرنگار :

برچسب‌ها