فرمانده سپاه ناحیه خبر داد

برگزاری بیش از ۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهر

فرمانده سپاه ناحیه اهر از برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی، عمرانی و ورزشی به مناسبت هفته‌ دفاع مقدس در شهرستان اهر خبر داد.

سرهنگ پاسدار حسن سیفی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب و ارزشمند برای ملت سرافراز ایران اسلامی است که بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس که جانانه در مقابل دشمنان ایستادند تجلیل و قدردانی نمایند.

وی، وحدت و تبعیت از ولی فقیه را درس بزرگ هشت سال دفاع مقدس برشمرد و گفت: امروز رمز موفقیت ملت ایران در عرصه‌های مختلف، اتحاد و همبستگی حول محور رهبری و ولایت رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر، وحدت و انسجام ملی را از ضرورت‌های مورد نیاز کشور برشمرد و افزود: با اتحاد و همبستگی است که کشور در مقابل هرگونه تهدیدات و توطئه‌های دشمنان در امان خواهد بود.

سرهنگ پاسدار سیفی، برگزای همایش بزرگ فرماندهان، رزمندگان و مراسم شهدای شاخص شهرستان، افتتاح پروژه آبرسانی به روستای ساری سولی، برگزاری نمایشگاه های دفاع مقدس و اکران فیلم در مدارس و پایگاه ها، ارائه خدمات درمانی رایگان در درمانگاه سپاه، رژه خودرویی و موتوری نیروهای نظامی و انتظامی، برگزاری یادواره‌های محله‌محور شهدا ، دانش آموزی و شهدای زن، برگزاری نهضت روایتگری در مساجد، پایگاه ها و مدارس، برگزاری اردوی جهادی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، روشنگری و تبیین فرهنگ مقاومت و جهاد، تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، برگزاری مراسم ختم قرآن کریم به یاد شهدای دفاع مقدس و حضور رزمندگان، و بسیجیان در نماز جمعه را از جمله برنامه‌های هفته‌ی دفاع مقدس شهرستان اهر عنوان کرد.

انتهای پیام 

  • دوشنبه/ ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403070201158
  • خبرنگار : 50006