معاون استاندار لرستان:

پرچم مقدس ایران اسلامی بر بلندترین قله‌های عزت و عظمت در اهتزاز است

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: پرچم مقدس ایران اسلامی بر بلندترین قله‌های عزت و عظمت در اهتزاز است.

مسلم مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس، یادآور هشت سال رشادت و ایثار دلیرانی است که با استقامت و حراست از مرزهای عزت و شرف، اقتدار و استقلال را برای میهن به ارمغان آورده و افتخاری دیگر را در تاریخ حماسی ملت ایران به یادگار گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت حماسه جانفشانی‌های مردان میدان و عمل، ایران اسلامی در اوج و بلندای عزت و اقتدار قرار دارد و پرچم مقدس ایران اسلامی بر بلندترین قله‌های عزت و عظمت در اهتزاز است.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: بر همگان واجب است تا با پیروی از آموزه های دینی و تداوم راه و آرمان شهدای گرانقدر، به ویژه نقش آفرینی در حوزه جهاد تبیین و مقابله با هجمه‌های سنگین رسانه‌ای استکبار جهانی، مستحکم و استوار در راه انقلاب گام برداریم.

مرادی بیان کرد: این هفته اگرچه فرصتی برای یادآوری مقاومت ملت ایران برای دفاع از میهن است اما فرصتی مغتنم برای یادآوری از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است که مخلصانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و یاد و نامشان به عنوان درخشنده ترین و نفیس‌ترین نگین این ایام تا ابد در ایران اسلامی زنده خواهد ماند.

وی ادامه داد: باید فرهنگ شهادت و ایثار را ترویج کنیم و با الگوگیری از آن فرهنگ نجات‌بخش، نباید آن مجاهدت‌ها را فراموش کرد و باید همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای اعتلا و سربلندی کشور عزیزمان در همه عرصه‌ها تلاش کنیم.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: دفاع مقدس یکی از افتخارات ملت ایران محسوب می‌شود و باید رشادت‌های دوران دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود.

مرادی یادآور شد: ملت ایران و رزمندگان طی هشت سال جنگ تحمیلی با اتحاد توانستند مقاومت کنند و با همان اتحاد و پیروی از ولایت‌فقیه موفق شدند به پیروزی برسند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران طی این سال‌ها در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته و هیچ‌گاه ملت ایران اجازه نمی‌دهند که دشمنان با توطئه‌های خود بتوانند خدشه‌ای به نظام وارد کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۰۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403070200954
  • خبرنگار : 50175