برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان بم اعلام شد

فرمانده سپاه بم برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان را اعلام کرد.

سرهنگ مصطفی دهقانیان امروز اول مهرماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در دفاع از میهن اظهار کرد: امروز نیز افتخار داریم که ما فرزندان ایران اسلامی و دانش‌آموختگان مکتب امام خمینی(ره) و سربازان ولی امر مسلمین جهان، مقام معظم رهبری هستیم؛ فرزندانی که بر سر ناموس و حفظ خون شهدای خود با هیچ کسی مسامحه نخواهند داشت و بر خود فرض می‌دانند که از حق مظلومان دفاع کنند.

وی افزود: همه در تلاشیم تا از آرمان‌های دفاع مقدس و امامین انقلاب اسلامی صیانت کنیم تا این معارف به نسل‌های بعدی منتقل شود.

دهقانیان بیان کرد: شهدا درس ایستادگی و مقاومت به ما دادند و اگر امروز شاهد شکسته شدن ابهت دشمن و آب شدن اقتدار آن هستیم، به خاطر همین ایثارگری‌ها بوده است.

فرمانده سپاه بم با اشاره به قرارگیری در یک جنگ ترکیبی و نقش رسانه‌ها در این عرصه تصریح کرد: رسانه‌ها توانایی کاهش شکاف بین نسلی را دارند و باید خبرنگاران به تبیین سبک زندگی بپردازند.

دهقانیان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان بم اجرا خواهد شد، گفت: این برنامه‌ها با دو رویکرد زنده نگه داشتن روحیه شهادت‌طلبی، ایثارگری و خدمت‌رسانی به مردم صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمندگان و ایثارگران؛ روایتگری رزمندگان دفاع مقدس در مدارس؛ اجرای مسابقات ورزشی، پیاده‌روی در شهربم، بخش های بروات و مرکزی؛ برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح شهرستان؛ اعزام گروه‌های جهادی پزشکی و دامپزشکی به مناطق عشایری و برگزاری میز خدمت با حضور ادارات شهرستان از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بم است.

فرمانده سپاه بم گفت: اعزام گروه‌های جهادی عمرانی به مناطق محروم؛ توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر؛ برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و تولیدات مشاغل خانگی؛ افتتاح و بهره‌برداری از مدرسه یک کلاسه عشایری  و رونمایی از پوستر و پویش قهرمانان محله با هدف معرفی شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان بم را در هفته دفاع مقدس خواهیم داشت.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403070100603
  • خبرنگار : 50474