رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌وشهرسازی استان زنجان:

۲ هزار واحد از مسکن‌ حمایتی آماده واگذاری به متقاضیان زنجانی است

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌وشهرسازی استان زنجان، از اجرای بیش از ۲۱ هزار واحد مسکن حمایتی در این استان خبر داد و گفت: بیش از ۲ هزار و ۳۶۰ واحد از این مسکن‌ها طی هفته‌های آینده قابل واگذاری به متقاضیان است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان، بهزاد کردلو اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی در قالب مسکن حمایتی، خودمالکی، بافت فرسوده و مسکن روستایی در استان زنجان تولید می شود که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

وی تصریح کرد: برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده و در محلات هدف بازآفرینی شهری نیز ۹۰۲۱ واحد است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: همچنین در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین و اجرای بیش از ۲۱ هزار واحد مسکونی در بخش حمایتی آغاز شده است.

کردلو به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن حمایتی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بیش از ۶۶ درصد از پروژه ها در مرحله نازک کاری و اتمام عملیات اجرایی بوده که شامل ۳۵۰۰ واحد مسکونی است و ۲ هزار و ۸۱۸ واحد از طرح های حمایتی مسکن ملی استان نیز در قالب شهری افتتاح شده است.

وی، با بیان اینکه از تعداد واحدهای مذکور ۵۶۸۸ واحد در مرحله کارهای پایانی و تحویل واحد است، گفت: بیش از ۲ هزار واحد هم آماده واگذاری به متقاضیان است.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه تاکنون در سه مرحله ۲۸۱۸ واحد از طرح‌های حمایتی مسکن ملی در قالب شهری در استان افتتاح شده است، افزود: در هفته دولت سال ۱۴۰۲و همزمان با سفر وزیر وقت راه و شهرسازی به استان ۸۳۸ واحد مسکن حمایتی شهری افتتاح شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403070100415
  • خبرنگار :