با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان صورت گرفت

رونمایی از طرح ابتکاری خانه نماز در اولین روز مهر

طرح «خانه نماز» از طرح های ابتکاری آموزش و پرورش استان سمنان، همزمان با بازگشایی مدارس و زنگ مهر و مقاومت و نماز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان رونمایی شد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در این آیین که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه سمنان، سیدمحمد نبویان معاون برنامه‌ریزی آموزشی اداره‌کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، سیدجمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسوولان و خانواده‌های دانش آموزان در آموزشگاه ابتدایی پسرانه شاهد سمنانبرگزار شد اظهار کرد: دولت چهاردهم به آموزش و پرورش توجه ویژه دارد.

وی توسعه عدالت آموزشی و توجه به حوزه آموزش را از اولویت‌های دولت برشمرد و خاطرنشان کرد: امید می‌رود که در سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان در مسیر علم و تعلیم و تربیت مؤفق باشند.

استاندار سمنان بر ضرورت توسعه عدالت آموزشی تأکید کرد و با اشاره به لزوم توجه به اجرای آموزه‌های اسلامی گفت: خدا را شاکریم که در عصر امام زمان و زعامت مقام معظم رهبری به ما توفیق خدمت داد تا گامی هرچند کوچک در این مسیر برداریم.

هاشمی تأکید کرد: نگاه دولت چهاردهم و رویکرد آن نیز توسعه عدالت آموزشی و توجه به حوزه آموزش است و تلاش می‌کنیم اتفاقات خوبی را در این حوزه رقم زنیم.

وی در ادامه یاد و خاطره دانش‌آموزان غزه را گرامی داشت و از نمایشگاهی که به‌همت مجموعه آموزش و با محور موضوعی دفاع مقدس و کودکان مظلوم غزه برپا شده بود تقدیر کرد.

اقدام جدید اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در برگزاری آیین نواختن زنگ مهر، مقاومت و نماز و آغاز سال تحصیلی جدید، ارزنده و قابل تقدیر است.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید، سال تحصیلی جدید گفت: توجه به آموزش و پرورش یک امر ضروری است.

وی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدای گرانقدر و والامقام و ۱۲۴ شهید معلم استان را گرامی می دارم و گفت: فرهنگیان استان سمنان در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردند.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: دانش آموزان بسیاری برای اعتلاء قرآن ونماز و تامین امنیت جامعه و حفظ دین به شهادت رسیدند که باید یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403070100247
  • خبرنگار :