معاون هماهنگ کننده فراجا عنوان کرد

ارتقاء ارائه خدمات به کارکنان و خانواده‌های آنان از اولویت‌های فراجا

معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: ارتقاء ارائه خدمات به کارکنان و خانواده های آنان از اهداف و اولویت ها مهم فرماندهی انتظامی است.

به گزارش ایسنا، سردار حمیدرضا اشراق ضمن شرکت در رژه ۳۱شهریور استان هرمزگان به مناسبت هفته دفاع مقدس در کمیسیون پشتیبانی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با اظهار رضایت از اجرایی شدن بخش قابل توجهی از مصوبات ابلاغی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان، بیان کرد: تأمین منازل سازمانی برای کارکنان بسیار مهم است و باید تمام توان خودرا برای تحقق برنامه‌های پیش بینی شده جهت تأمین منزل سازمانی کارکنان بگذاریم.

این مقام ارشد انتظامی افزود: استان هرمزگان از اهمیت بالایی برخوردار است و هدف کمیسیون پشتیبانی، رفع پاره ای از کمبودها و مشکلات انتظامی استان جهت افزایش توان عملیاتی و کیفیت خدمات به مردم می باشد.

سردار اشراق اظهار کرد: یکی از اهداف ما ارتقاء ارائه خدمات به کارکنان و خانواده های محترم آنهاست که آثار و خروجی این اقدامات باید تا پایین ترین سطح انتظامی نمایان شود.

وی تصریح کرد: ما باید کلیه اقدامات و خدماتی را که در حوزه های مختلف به کارکنان ارائه می‌دهیم به صورت فصلی یا ماهیانه جمع بندی و به اطلاع کارکنان برسانیم.

معاون هماهنگ کننده فراجا خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط استان و حجم نقل و انتقالات در ترکیب نیروی انسانی اولین اولویت خدماتی در انتظامی استان، تأمین مسکن سازمانی و ملی برای کارکنان است.

بر اساس گزارش سایت پلیس، در ادامه سردار علی اکبرجاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از تدابیر سردار اشراق و اجرایی شدن مصوبات کمیسیون پشتیبانی در مرداد ماه ۱۴۰۳ در انتظامی استان بیان کرد: ان شاءالله با یاری خداوند متعال در هفته فراجای امسال ۵۰ واحد منزل سازمانی افتتاح و به کارکنان تحویل خواهد شد، همچنین ۴ کلانتری و پاسگاه نیز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و با برنامه ریزی مناسب و اقدامات جهادی که صورت گرفته ان شاءالله در هفته فراجای سال ۱۴۰۴ نیز تعداد ۳۰۰ واحد منزل سازمانی که در حال احداث می باشد به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403063120042
  • خبرنگار :