نماینده ولی فقیه در گیلان:

جنگ تحمیلی ایران دفاع جانانه بود

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: در هشت سال جنگ، دشمن ما که از سوی همه جهانیان تجهیز شده بود، ظالمانه می‌جنگید اما ملت ایران صادقانه دفاع می کردند، در آن سو جنایات ظالمانه و در این سو دفاع جانانه بود. جمهوری اسلامی ایران درصدد جنگ نبود و نیست لذا جنگ ما، دفاع بود.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، ۳۱ شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در رشت، اظهار کرد: ولادت با سعادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) و همینطور فرا رسیدن هفته دفاع را به همه مسلمانان به ویژه جمع حاضر تبریک عرض می کنم و به همه اهالی دفاع مقدس درود و سلام می فرستم.

وی افزود: این هفته را دفاع مقدس نامیدند علت دارد زیرا در هشت سال جنگ، دشمن ما که از سوی همه جهانیان تجهیز شده بود، ظالمانه می‌جنگید اما ملت ایران صادقانه دفاع می کردند، در آن سو جنایات ظالمانه و در این سو دفاع جانانه بود.

امام جمعه رشت بیان کرد: ملت ایران با تحریم همه جانبه مواجه بود اما جوانان این مرز و بوم صادقانه دفاع کردند، جمهوری اسلامی ایران درصدد جنگ نبود و نیست لذا جنگ ما، دفاع بود. هر عملیاتی که صورت می‌گرفت امام(ره) می فرمودند «آینده روشن پیشرو ملت ایران است و نمی‌گذاریم قدرت‌ها در قدرت بمانند چون ملت ایران برنده این میدان است»؛ پیام های امام(ره) را به عینه می‌بینیم و همه ملت‌های مظلوم دربند و جبهه‌های مقاومت هم شاهد هستند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ملت مسلمان ایران ندای مظلومان جهان را می شنوند، گفت: خدا وعده پیروزی داد به کسانی که در نبرد ظالمانه می‌جنگند، ملت ایران ۸ سال صادقانه جنگیدند و امروز ایران مؤلفه قدرت بزرگ برای جهانیان شده، امروز رهبران آمریکایی عملا اعتراف می‌کنند ما جزو قدرت‌های جهان هستیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به طوفان الاقصی تصریح کرد: جمهوری اسلامی توانست رژیم کوک کش را به زانو درآورد و امروز بعد از ۷۴ سال حریم گنبد آهنین شکسته شد، جمهوری اسلامی یمن قهرمان را نجات داد و توانست در دنیا حرف اول را بزند و رئیس جمهور شهیدش مقتدرانه پشت تریبون سازمان ملل قرار می‌گیرد و قرآن و تصویر حاج قاسم را به جهانیان نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه امامین انقلاب این انقلاب را مصون و عزت را برای ملت ایران ماندگار کردند، بیان کرد: امروز ما مفتخریم هفته دفاع مقدس را به رغم همه شرایطی که داریم، با شکوه گرامی داریم، این عزت برای ما کافی است و ملت ایران حرف اول را در کرسی های جهانی می زند، جوانان و نیروهای مسلح ما پیرو کسانی هستند که مجاهدانه در راه خدا ایستادند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403063119897
  • خبرنگار : 50042