معاون استاندار فارس:

دفاع مقدس باعث اقتدار و پیشرفت کشور شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دفاع مقدس باعث اقتدار ایران اسلامی شد و بعد از آن دیگر هیچ کشوری به خود اجازه نداد که در حوزه جنگ سخت ما را آزمایش کند.

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۳۱ شهریورماه در همایش فرمانداران استان فارس در شیراز، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس علاوه بر اقتدار، موجب پیشرفت ما نیز شد چرا که در فرهنگ برگفته از دفاع مقدس آموختیم که چگونه با وجود کمبودها و نارسایی‌ها، در مسیر پیشرفت قرار گیریم.

وی با بیان اینکه امروز جوانان ما با اتکای به علم و ایمان در حوزه‌های مختلف برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند، افزود: زمانی مجبور بودیم که سیم خاردار را هم از خارج تامین کنیم اما دفاع مقدس باعث قوی شدن ما شد و امروز ماهواره در مدار قرار می‌دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: آنچه ایران اسلامی را در جنگ تحمیلی موفق و پیروز کرد یکی ایمان رزمندگان به خدا، راه، هدف و امامشان بود و یکی هم حضور مردم در صحنه بود و مردم پایگی بودن جنگ به ما خیلی کمک کرد.

قزلسفلی افزود: دفاع مقدس نه تنها فرهنگ مقاومت را به ما آموخت بلکه این فرهنگ را به منطقه نیز صادر کرد و امروز رزمندگان مقاومت در یمن قلب تل‌آویو را هدف قرار می‌دهند و این برگرفته از فرهنگ مقاومتی است که در طول دفاع مقدس و پس از آن صادر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: دفاع مقدس به ما آموخت که می‌توانیم با در کنار هم قرار گرفتن و اتحاد، وحدت و همدلی پیروز شویم.

انتها یپیام

  • شنبه/ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403063119893
  • خبرنگار : 50649