جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

رژیم صهیونیستی با وحشی‌گری خود را به نابودی نزدیک می‌کند

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه حملات روزهای اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان نشانه دیوانه شدن این رژیم است، گفت: این دست‌وپازدن‌ها نشان می‌دهد که این رژیم در حال غرق شدن است؛ هرچه بیشتر وحشی‌گری کند خود را بیشتر به نابودی نزدیک می‌کند.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی صبح امروز ۳۱ شهریور در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی اظهار کرد: اکنون که در سالگرد دفاع مقدس هستیم، باید آن دوران را تداعی کنیم و ببینیم چه روزگاری بر این نظام گذشته و این پیروزی چگونه نصیب جمهوری اسلامی ایران شده است. در آن دوران که هنوز ساختار قدرت نظام جمهوری اسلامی به درستی پا نگرفته بود، مورد دشمنی استکبار به صورت سخت قرار  گرفتیم. البته که دشمن حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه استکباری خود را شروع کرده بود تا اجازه پیروزی انقلاب را ندهد و اگر هم پیروز شد، آن را به شکست منجر کند.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس در چنین روزی رژیم بعث عراق با پشتیبانی استکبار شرق و غرب به نظام نوپای جمهوری اسلامی حمله وحشیانه‌ای کرد. آن موقع متصور بودند که اگر استکبار شرق و غرب متحد شوند، مقابل ایران پیروز خواهند شد. کشور ما فقط با رژیم بعث در جنگ نبود، بلکه تمام استکبار شرق و غرب رژیم بعث را پشتیبانی می‌کردند. 

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: در آن شرایط مهم‌ترین عاملی که باعث پیروزی ملت ایران شد، اتکا به خداوند و ایمان مردم، رهبری بی‌نظیر امام و پیروی مردم، وحدت و اتحاد تمام اقشار و نیروهای مسلح و همچنین اتکا به معنویت در سنگرها بود که موتور محرکه پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس شد. تنها در خراسان بزرگ علاوه بر لشکر بزرگ و پیروز ۷۷، قریب به ۳۰۰ هزار رزمنده داوطلب داشتیم که آمار بی‌بدیلی محسوب می‌شود.

نعمتی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه، بیان کرد: دشمن در این روزها اقدامات وحشی‌گرانه‌ای را علیه جبهه مقاومت انجام می‌دهد و حدود یک سال است که به منطقه کوچک غزه حمله می‌کند. این دوباره یادآور همان دوران دفاع مقدس است که استکبار شرق و غرب کار به جایی نبرد و در این دوره هم ان‌شاءالله به جایی نخواهد برد.

وی با بیان اینکه حملات روزهای اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان نشانه دیوانه شدن این رژیم است، عنوان کرد: این دست‌وپازدن‌ها نشان می‌دهد که رژیم در حال غرق شدن است؛ هرچه بیشتر وحشی‌گری کند خود را بیشتر به نابودی نزدیک می‌کند. ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک پیروزی جبهه مقاومت را جشن خواهیم گرفت. شاید اگر بنشینیم و تاریخ دفاع مقدس را مرور کنیم، متوجه خواهیم شد که جبهه مقاومت هم به پیروزی نزدیک است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403063119841
  • خبرنگار : 50093