امام جمعه اصفهان:

دفاع از دین و کشور از نظر عقلی و شرعی لازم و واجب است

امام جمعه اصفهان گفت: در جنگ تحمیلی ما در برابر هجوم صدام، از کشور دفاع کردیم، زیرا دفاع از دین و کشور، از نظر عقلی و شرع لازم و واجب است.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امروز (۳۱ شهریور ماه) در رژه نیروهای مسلح مستقر در اصفهان با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، اظهار کرد: در تاریخ اسلام، جنگ‌های پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) برای دفاع از اسلام و مسلمین بوده است.

وی ادامه داد: صدام با دستور و همراهی آمریکا و دیگر متحدان جنایتکار به‌دنبال آن بود که انقلاب و حکومت اسلامی را نابود کند، اما با دفاع مقدس زنان و مردان غیور این سرزمین مواجه شدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان بیان کرد: مردم سرافراز ایران همواره در برابر جبهه کفر ایستادگی کرده‌اند و با حضور خود در صحنه‌های مختلف نگذاشتند یک وجب از کشور به دست بیگانه بیفتد. ایثار و از خودگذشتگی شهدا در جبهه‌های جنگ باعث پیروزی اسلام شد.

او گفت: این روزها شاهد جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه هستیم، اما برخی کشورهای اسلامی در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند و هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند. 

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به‌تازگی هزاران نفر را در لبنان به‌صورت الکترونیکی زخمی کردند، افزود: ریشه این غده سرطانی فاسد باید از کشورهای اسلامی خشکانده شود و این با وحدت و مقاومت اسلامی امکان‌پذیر است.  

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403063119835
  • خبرنگار :