ورزشگاه غدیر برای استقلال خوزستان خوش‌یمن است؟

تیم‌های استقلال خوزستان و فولاد در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف حریفان خود می‌روند.

روز دوم هفته پنجم لیگ برتر فوتبال امروز پیگیری می‌شود که فولاد در یک بازی خارج از خانه از ساعت ۱۸:۴۵ رو در روی هوادار قرار می گیرد و استقلال خوزستان نیز از ساعت ۱۹:۳۰ در خانه پذیرای چادر ملو خواهد بود.

هوادار - فولاد

شاگردان گل‌محمدی که در چهار هفته گذشته به یک برد، دو تساوی و یک شکست دست پیدا کرده‌اند، در بازی امروز مقابل هوادار به دنبال دومین برد خارج از خانه هستند. فولاد که اکنون پنج امتیازی است و در رده یازدهم جدول قرار دارد، در صورت برد در بازی امروز می‌تواند فاصله خود را با رقبا کمتر کند. در آن سوی میدان هم هواداری قرار دارد که در این فصل تاکنون به برد نرسیده است و مطمئناً امروز برای کسب نخستین برد با انگیزه فراوانی مقابل فولاد صف آرایی می‌کند.

این دیدار که تقابل انگیزه‌های دو تیم برای رسیدن به برد و سر و سامان دادن به وضعیت خود در جدول است، می‌تواند تماشایی باشد.

استقلال خوزستان - چادرملو

پای استقلالی‌ها بالاخره با رفع مشکلات ورزشگاه غدیر به ورزشگاه خانگی‌شان باز شد تا این تیم امروز با آسودگی خاطر بیشتر و حواشی کمتر نسبت به دو بازی خانگی که در ورزشگاه فولاد برگزار کرد، میزبان چادرملو باشد. دیداری که سرمربی خارجی آبی‌های خوزستان عنوان کرده است شناخت خوبی نسبت به حریف تازه لیگ برتری‌شده خود دارند.

استقلال که از یک تساوی پر حاشیه از بازی قبل مقابل شمس آذر پا به بازی با چادرملو می‌گذارند، در اندیشه کسب دومین برد خانگی است. البته در آن سوی میدان هم حریف که هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و به اولین برد این فصل خود دست پیدا کرد، با روحیه دوچندان به مصاف استقلال خوزستان قهرمان سابق لیگ برتر می‌رود. دیداری که می‌تواند دیدنی باشد.

باید دید ورزشگاه غدیر برای استقلالی‌ها خوش‌یمن است و با برد از زمین خارج می‌شوند یا شاگردان اخباری با امتیاز اهواز را ترک می‌کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403063119821
  • خبرنگار : 50228