مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خبر داد

جمع‌آوری کمک‌های مردمی به دانش‌آموزان نیازمند در ۲۰۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از جمع‌آوری کمک‌های مردمی به دانش آموزان نیازمند در ۲۰۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در سراسر این استان خبر داد.

ذوالفقاری ۲۹ شهریورماه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این پایگاه‌ها در همه شهرهای استان سمنان راه‌اندازی شدند و مردم می‌توانند با حضور در این پایگاه‌ها هدایای نقدی و غیرنقدی خود را تحویل دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان ضمن دعوت از عموم شهروندان برای مشارکت در این جشن ملی افزود: همه اقلام جمع‌آوری شده در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

وی از شناسایی دانش‌آموزان نیازمند در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: همکاران ما با حضور در مدارس هدایای جمع آوری شده را به صورت و نقدی بین دانش اموزان توزیع خواهند کرد.

ذوالفقاری: همزمان با شروع سال تحصیلی ۶۰۰۰ بسته نوشت افزار آموزشی که برای دانش‌آموزان تهیه شده به دانش آموزان شناسایی شده اهدا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام استان از خرید نوشته افزار ایرانی برای توزیع در بین دانش آموزان خبر داد و اظهار کرد: جدا از کمک هزینه درسی که به صورت نقدی پرداخت می شود اقلامی نظیر کیف مدرسه، انواع البسه ، دفتر، مداد رنگی و...بی دانش آموزان هم استانی توزیع خواهد شد.

وی از عموم مردم خواست تا در این چند روز مانده به بازگشایی مدارس، با حضور در این پایگاه ها هدایای خود را به پایگاه ها تحویل دهند تا با آغاز سال تحصیلی، در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403062919215
  • خبرنگار :