تایل بتن اکسپوز کف

تایل بتن اگسپوز کف، قطعاتی هستند که برای تقلید از سنگ طبیعی طراحی شده اند و جای بتن ریخته شده را می گیرند.

به گزارش ایسنا به نقل از دها بتن، تایل بتن اگسپوز کف از ماسه، شن و سیمان تشکیل شده اند و می توانند در طرح ها و پوشش های مختلفی وجود داشته باشند.این قطعات بتنی در محیط داخلی و در محیطی کنترل‌شده ساخته می‌شوند و از بتن یا سنگ‌های طبیعی متراکم‌تر هستند.

استفاده از پنل بتنی کف به جای ریختن بتن مزایای زیادی دارد. می توانند با دوام بیشتر و هزینه کمتر به همان ظاهری دست یابند.تایل بتنی کف محصولی است که در سالیان اخیر بسیار مورد توجه معماران و سازندگان قرار گرفته است.

دها بتن زیست به عنوان یکی از پیشگامان تولید کننده این محصول در ایران است.تایل بتنی کف برای مناطق پرتردد در فضای باز در طیف متنوعی از رنگ ها، اندازه ها و بافت ها ، پاسخگویی نیازهای هر محیطی هستند.

تایل بتنی کف و برخی مزایای آن

تایل بتنی کف را در لنداسکیپ، پارکینگ، پیاده رو، پله و نیمکت و بسیاری از کاربردهای دیگر می توان استفاده کرد.

کیفیت

جذابیت زیبایی شناختی ، بتن را با قوام و دوام بی نظیر تکنیک های ساخت مدرن ترکیب می کند.

انعطاف‌پذیری

تایل بتنی کف تا سنگ‌فرش‌های سنتی‌تر، ما محصولات خود را در رنگ‌ها، اندازه‌ها و پرداخت‌های مختلف ارائه می‌کنیم تا به شما کمک کنیم طرحی را که واقعاً متعلق به خودتان است، اجرا کنید.

آینده نگری

برتری و نوآوری برای هر کاری که انجام می دهیم ضروری است. در طراحی این محصول از ساخت تا اجرا از مواد دوست دار محیط زیست بهره گرفته شده است.

تایل بتنی کف را اگر به صورت خشک نصب کنیم یک سرمایه گذاری بلند مدت است.

دوام

تایل بتنی کف بسیار متراکم است و بنابراین بسیار غیر قابل نفوذ است.می تواند تا دمای ۹۳ درجه سانتی­گراد مقاومت کند و از آنجایی که بسیار مقاوم است، بارهای سنگین را نیز تحمل می کند. این ویژگی های مقاومت عالی در هنگام استفاده از تایل بتنی کف به جای بتن ریخته شده در محل بهتر می شود.علاوه بر این، تایل بتنی کف در واقع انعطاف‌پذیر هستند که در مورد تغییرات دما یا تحمل بارهای زیاد یک مزیت بزرگ است.بتن ریخته شده در محل در معرض خطر بیشتری برای ترک خوردن در معرض بارهای سنگین قرار دارد.تایل بتنی کف می‌توانند به راحتی وزن اجسام ساکن و متحرک را کنترل و توزیع کنند، زیرا می‌توانند کمی حرکت یا خم شوند.

قیمت تایل بتنی کف

در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی، بتن نسبتاً ارزان است.قیمت تایل بتن اگسپوز کف مناطق بزرگ مانند مکان های حمل و نقل فله یا تاسیسات بازیافت، می تواند بسیار زیاد باشد.

بنابراین، پنل بتنی یک راه حل ایده آل هستند که در آن محصول بادوام را با قیمت نسبتاً پایین دریافت می کنید.تایل بتنی کف علاوه بر هزینه های اولیه کم نیاز به تعمیر و نگهداری تقریباً صفر دارند که در هزینه شما نیز صرفه جویی زیادی خواهد داشت.در صورت هر گونه آسیب احتمالی، پنل بتنی را می توان به سرعت و به راحتی تعویض کرد - که بسیار مقرون به صرفه تر از جایگزینی کل کفسازی است.

آیا هنوز باید بتوانید به زیر کفسازی دسترسی داشته باشید تا کابل ها یا لوله ها را تعمیر کنید؟ پنل بتنی به راحتی جدا می شوند.تایل بتنی کف تا مدت طولانی دوام می آورند و می توان از آنها دوباره استفاده کرد. به دلیل ابعاد استاندارد آنها، به راحتی برای خرید در دسترس هستند.

نصب تایل بتنی

یکی دیگر از دلایلی که مردم تصمیم به پنل بتنی کف می گیرند سرعت نصب آنهاست.تایل بتنی کف را می توان در کارگاه های مجاز تولید و به محل حمل کرد.

این امر زمان نصب را کاهش می دهد زیرا نیازی به ساخت، ریختن و عمل آوری در محل نیست.تایل بتنی کف را می توان به راحتی با استفاده از وسایل بالابر مخصوص حمل کرد. هنگامی که سطح زمین به درستی صاف و متراکم شد، دال ها را می توان نصب کرد و منطقه را هموار کرد.علاوه بر این، پنل بتنی را می توان به راحتی جابجا کرد و در صورت نیاز به گسترش یا تنظیم مجدد منطقه، هر زمان که بخواهد جایگزین شود.بنابراین این سیستم منعطف انتخاب ایده آلی برای پنل بتنی است.تایل بتنی کف را می توان به راحتی با استفاده از قالب های پیشرفته ساخت.

از شما استقبال می کنیم که از سایت ما دیدن کنید و اندازه ای را که متناسب با پروژه خود است انتخاب کنید.تایل بتنی کف با قیمت بتن و دوام فولاد می تواند ظاهری با دوام به شما بدهد.دیگر منتظر نمانید تا باران متوقف شود تا بتوانید کفسازی خود را اجرا کنید.

مقاومت

به طورکلی، بتن ماده ای قوی و بادوام است که باید در برابر سال ها فرسودگی مقاومت کند. اما تعدادی از عوامل می توانند بر دوام یک کفسازی بتن ریخته شده تأثیر بگذارند.اگر هنگام ریختن آن شرایط آب و هوایی نامناسب باشد، ممکن است به اندازه ای که انتظار می رود خشک نشود.اما از آنجا که پنل بتنی کف در کارخانه پیش ساخته تولید می شوند، می توانید شرایط عمل آوری آنها را بهینه کنید.همه چیز از دما گرفته تا رطوبت را می توان به شدت تحت نظارت و کنترل قرار داد تا بهترین شرایط خشک شدن را به سنگفرش ها بدهد.این همچنین به تولید کنندگان اجازه می دهد تا از ثبات محصولات خود اطمینان حاصل کنند تا نقطه ضعفی در روسازی خود نداشته باشید.

تست های کنترل کیفیت

قبل از اینکه یک کفسازی بتنی بتوان روی آن علامت گذاری کرد، باید از نظر کنترل کیفیت آزمایش شود.با بتن ریخته شده، آن آزمایش ها باید در خارج از محل انجام شود. ممکن است مجبور شوید دوباره برای تأخیر باران منتظر بمانید، و یک بار دیگر، آب و هوا می‌تواند بر نتایج آن آزمایش‌ها تأثیر بگذارد.تایل بتنی کف را می توان قبل از اینکه روز روشن شود در داخل آن آزمایش کرد.

تایل بتنی کف را می توان در محیط های کاملاً کنترل شده ای که شرایط آزمایش ایده آل حفظ می شود، آزمایش کرد.این آزمایش‌ها می‌توانند استانداردهای بسیار سخت‌گیرانه‌تری را طلب کنند زیرا اندازه‌گیری کنترل بیشتری وجود دارد.

تاثیر زیست محیطی

وقتی می خواهید تصمیم بگیرید که ازبتن یا سنگ استفاده کنید، باید بدانید که بتن گزینه سازگارتر با محیط زیست است.سنگ طبیعی یک منبع محدود است، اما بتن بسیار پایدارتر است. همچنین ایمن، غیر سمی و از مواد طبیعی ساخته شده است.تایل بتنی کف در یک محیط کنترل شده ایجاد می شود که در آن سازندگان می توانند آلاینده ها را به طور موثرتری مدیریت کنند.

کاهش سر و صدا

اگر در حال ساختن سازه ای هستید که کنترل صدا در آن مهم است، بتن ریخته شده بهترین گزینه شما نیست.

تایل بتنی کف متراکم تر از بتن ریخته شده هستند. این می تواند به محدود کردن انتقال سر و صدا بین طبقات کمک کند. تایل بتنی کف در توسعه های شهری بزرگ به همین دلیل بسیار محبوب هستند.

زیبایی شناسی

تایل بتنی کف طیف وسیع تری از گزینه های زیبایی شناختی را ارائه می دهد. می‌توانید آن را به گونه‌ای تمام کنید که مانند سطوح مختلف سنگ طبیعی، از جمله تراورتن، تخته سنگ و موارد دیگر به نظر برسد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403062919033
  • خبرنگار :