فلیک آبی اناری ها را امیدوار کرد

سرمربی بارسلونا تاکید کرد که این تیم توانایی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

به گزارش ایسنا، بارسلونا کار خود را با فلیک در فصل جدید لیگ قهرمانان  اروپا امشب آغاز خواهد کرد.

آبی اناری ها در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به مصاف موناکو خواهند رفت.

به نوشته اسپورت، فلیک در نشست خبری قبل از بازی اظهار نظری داشت که  هواداران تیم را بسیار  امیدوار کرد.

این مربی باتجربه آلمانی گفت: ما می توانیم قهرمانی در لیگ قهرمانان  اروپا را تجربه کنیم. تیم های بزرگ مثل بارسلونا در هر بازی به دنبال پیروزی  هستند. لیگ قهرمانان اروپا بهترین رقابت باشگاهی در جهان است و ما آماده رقابت با بهترین های جهان هستیم. این توانایی را داریم که جام قهرمانی را به دست آوریم.

او ادامه داد: ما به خوبی خود را آماده رقابت کرده ایم.  موناکو تیم خوبی است و ما هم  روزهای خوبی را تجربه می کنیم. ما در لیگ نمایش خوبی داشته ایم و در هر ۵ بازی خود پیروز شده ایم. اعتماد به نفس بالایی داریم. برای پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا نیاز به داشتن تمرکز کامل و جنگندگی کافی است.

فلیک درباره فلسفه بارسلونا گفت: فلسفه بارسلونا بازی خوب و هجومی است و ما به این فلسفه وفادار  هستیم. من شیفته لاماسیا شده ام. لاماسیا هویت بارسلونا است. وقتی در پستی مشکل داشته باشیم سراغ لاماسیا می رویم چرا که به خوبی می دانیم در اینجا هر بازیکنی پیدا می شود. در لاماسیا کیفیت بازیکنان بسیار بالا است و این بهترین خبر برای تیم نخست است.

بارسلونا فصل جدید را با فلیک بسیار خوب آغاز کرده و در هر ۵ بازی خود در لالیگا به پیروزی رسیده تا با اقتدار در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۸
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403062918894
  • خبرنگار : 90111

برچسب‌ها