استاندار کرمانشاه:

باید ایستادگی در برابر ظالم را به کودکانمان بیاموزیم

استاندار کرمانشاه گفت: باید به کودکانمان یاد بدهیم که در برابر ظالم که امروز نماد آن رژیم منحوس صهیونیستی است، ایستادگی کنند.

محمد طیب صحرایی امروز(۲۷ شهریور) در همایش بزرگ وحدت در کرمانشاه، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: باید کودکانمان را با آیه آیه قرآن رشد دهیم، چرا که این کتاب الهی و دین اسلام به انسان‌ها درس زندگی می‌دهد. 

وی با بیان اینکه دین اسلام، دین محبت و مودت است، گفت: ما به برادران دینی خود در اقصاء نقاط عالم عشق و علاقه داریم و طبق آیه شریفه قرآن و بنا به دستور امام راحل با آن‌ها متحد هستیم.

وی افزود: امام راحل بر حمایت از مظلومان جهان تاکید داشتند و یکی از پایه‌های انقلاب اسلامی نیز همین حمایت از مظلومان است که امروز نماد آن مردم فلسطین هستند که به عنوان برادران دینی ما مورد ستم رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند. 

استاندار کرمانشاه از رژیم صهیونیستی به عنوان شمر و حرمله زمان یاد کرد و گفت: ما باید به کودکانمان یاد بدهیم که در برابر ظالم که امروز نماد آن رژیم منحوس صهیونیستی است، ایستادگی کنند. 

وی بااشاره به سابقه دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی با مردم ایران، اظهار کرد: آمریکایی‌ها از دیرباز با مردم ایران دشمنی دارند و به واسطه اقدامات خصمانه‌ای که داشته‌اند، از جمله شهادت حاج قاسم، هیچ گاه قهر و دشمنی ما با آن‌ها فروکش نخواهد کرد. 

صحرایی افزود: ما با رژیم منحوس صهیونیستی هم دشمنی طولانی داریم و اگر این رژیم را در هفت آب عالم هم تطهیر کنند، باز هم پاک نخواهد شد. 

مردم پاوه هیچگاه به انقلاب و نظام پشت نکرده‌اند

در ادامه، ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه اهل سنت پاوه نیز بااشاره به تأکیدات قرآن کریم مبنی بر لزوم اتحاد بین مسلمانان، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم به ما مسلمانان می‌گوید که باهم نزاع نکنید و اگر چنین کنید هر دو طرف ضرر کرده‌اید. 

وی افزود: هر چند که ما در بسیاری از مسائل با شیعیان اتفاق نظر داریم، اما گاها اختلاف دیدگاه‌هایی در پاره‌ای از مسائل همچون مسائل فقهی بین ما وجود دارد که این بدان معنا نیست که ما باهم متحد نباشیم، بلکه باید دست یکدیگر را بگیریم و در مقابل دشمنان بایستیم. 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اهل سنت اورامانات در طول ۴۵ سال گذشته در کنار انقلاب ایستاده‌اند، عنوان کرد: مردم این منطقه همواره بیدار بوده‌اند و وارد فتنه‌ها نشده‌اند. 

وی یادآورشد: طی چند انتخاباتی که در ماه‌های گذشته پشت سر گذاشته‌ایم، مردم ما در مقابل تبلیغات دشمنان سینه سپر کرده و در انتخابات‌ حضور پرشوری داشتند. 

قادری در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه در حال حاضر مشکلات زیادی در کشور داریم، گفت: امروز بیکاری، گرانی، شیطنت دشمنان خارجی و افراد مریض الحال داخلی، فاصله گرفتن جوانان از معنویت و بدحجابی در کشور دیده می‌شود که باید ما علما و بزرگان هوشیار باشیم. 

انتهای پیام 

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403062717797
  • خبرنگار : 50184