استاندار:

هیچ مدرسه‌ای در استان سمنان اول مهر بی‌معلم نمی‌ماند

استاندار سمنان گفت: با اقدامات انجام‌شده و تمهیداتی که اتخاذ شده است، استان سمنان برای برنامه‌های مربوط به بازگشایی مدارس‌، در آمادگی کامل است و کمبود و نگرانی وجود ندارد.

سید محمدرضا هاشمی امروز (۲۷ شهریور ماه) در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا اول مهر هیچ مدرسه‌ای با نبود معلم مواجه نباشد.

وی با اشاره به اهمیت سرویس مدارس، ادامه داد: آموزش و پرورش شهرستان‌ها توجه داشته باشند تا برای ارائه خدمات مطلوب، رانندگان مورد اطمینان برای تردد دانش‌آموزان و سرویس مدارس انتخاب شوند.

هاشمی بیان کرد: بهسازی و زیباسازی و همچنین نظافت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های مدارس از دیگر مواردی است که باید برای اول مهر و بازگشایی مدارس به بهترین نحو در استان انجام شود. همچنین خط کشی مسیر تردد دانش‌آموزان در شهرها و مقابل مدارس توسط شهرداری‌های استان در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سمنان خطاب به مسئولان، گفت: فضاسازی مطلوب متناسب با فضای ماه مهر و بازگشایی مدارس در راستای ایجاد شور و نشاط، در شهرها و بویژه روستاها و مناطق محروم انجام شود.

وی ادامه داد: استقرار نیروهای انتظامی در شهر و بخصوص در مسیر تردد دانش‌آموزان و مناطق همجوار مدارس برای ایجاد حس آرامش و امنیت برای اولیا و دانش‌آموزان در روز اول مهر تقویت شود.

استاندار سمنان افزود: یادواره شهدای دانش‌آموز استان با محوریت خود دانش‌آموزان و بهره‌گیری از ظرفیت و پتانسیل موجود در این حوزه برگزار و برنامه‌ها متناسب با روحیه دانش‌آموزان اجرا شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403062717659
  • خبرنگار :