رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی:

باشگاه مناظره دانشجویی با هدف مشارکت ساختارمند دانشجویان تشکیل شد

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی همواره به دنبال اقدامات فناورانه در حوزه فرهنگی بوده است. آنچه در این میان حائز اهمیت است، تدوین ساختاری بر پایه مشارکت دانشجویان بود که در نهایت منجر به شکل‌گیری باشگاه مناظره دانشجویی شد.

به گزارش ایسنا، رضا فریدزاده، رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی امروز در آیین معارفه اعضای شورای مرکزی باشگاه مناظره ایران با بیان اینکه جهاد دانشگاهی از بدو تاسیس همواره اهتمام ویژه‌ای درخصوص برگزاری برنامه‌های فرهنگی داشته است، اظهار کرد: هر فعالیتی  که در حوزه آموزشی و پژوهشی از سوی جهاددانشگاهی انجام می‌شود، عمدتا بر اساس مطالبات و اقدامات بر زمین مانده  طراحی می شود و خوشبختانه به گواه بسیاری از فعالان حوزه فرهنگی این اقدامات  به نحو احسن اجرا شده است.

رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی تصریح کرد: سال ۹۱ دبیرخانه مناظرات دانشجویی فعالت خود را آغاز کرد و تاکنون ۱۲ دوره از مناظرات دانشجویی برگزار شده و  تحولات و تغییرات سیاسی و اجتماعی نیز باعت توقف در روند اجرا این برنامه نشده و این برنامه به عنوان یکی از برنامه‌های ثابت فرهنگی هر سال برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: جهاد دانشگاهی همواره به دنبال اقدامات فناورانه در حوزه فرهنگی بوده است. در خصوص الگو و نحوه برگزاری مسابقات پیشنهاد متعددی برای برگزار مطرح شد، آنچه در این میان حائز اهمیت است، تدوین ساختاری بر پایه مشارکت دانشجویان بود که در نهایت منجر به شکل‌گیری باشگاه مناظره دانشجویی  شد.

وی افزود: فعالیت فرهنگی جهاددانشگاهی، دانشجو محور است و باوجود فراز و نشیب‌های فراوان  همواره به دنبال مشارکت دانشجویان برای اجرای بهتر برنامه‌ها بوده است، ایده تشکیل باشگاه مناظره دانشجوی طی دو سال گذشته مطرح شد تا نقش دانشجویان پررنگ تر و شکل فعالیت آنها نیز در اجرای این برنامه ساختارمند شود.

فریدزاده بیان کرد: باشگاه مناظره دانشجویی ۳۰۰ نفر عضو دارد و در نهایت با برگزاری انتخابات ۷ عضو اصلی و ۲ عضو علی البدل  توسط دانشجویان انتخاب شدند، امیدواریم با تشکیل باشگاه دانشجویی شاهد افزایش کیفیت و کمیت فعالیت‌های دانشجویی باشیم.

انتهای پیام 

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1403062717511
  • خبرنگار : 71974

برچسب‌ها