احمد آبیار امروز ۲۰ شهریورماه در مراسم معارفه مدیرکل جدید بازرسی استان کرمان با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در دستگاهها و ادارات اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم متاسفانه آنطور که باید عمل نمیشود و این امر موجب نارضایتی مردم شده است.
وی با اشاره به اینکه انتصاب دادخدا سالاری به مدیریت بازرسی استان کرمان انتخاب بسیار خوبی بود، افزود: هیچ چیز بهتر و ماندگارتر از خدمت به مردم نیست.
آبیار با تاکید بر لزوم توجه به نیروی انسانی بیان کرد: گسست بین مدیریت و نیروی انسانی را داریم و به نیروها به عنوان ابزار کار نگاه میکنیم و شاید یکی از دلایل عدم بهرهوری توجه نکردن به نیروهاست و این ضعف اساسی است.
مدیرکل سابق بازرسی استان کرمان ضمن تاکید بر هماهنگی بین دستگاههای اجرایی و نظارتی افزود: برخی تلاش دارند نظارتگریزی را در سیستم اداری جا بیندازند اما با همراهی که صورت گرفت، در سالهای اخیر چالشهای مهمی از سر راه دستگاهها برداشته شد و پروژههای مهمی را در استان به نتیجه رساندیم.
به گزارش ایسنا، در این مراسم با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور از خدمات احمد آبیار تجلیل و دادخدا سالاری به عنوان مدیرکل جدید بازرسی استان کرمان معرفی شد.
انتهای پیام