معاون فنی جهاد کشاورزی نیشابور:

ناترازی برق، استقبال کشاورزان از پنل‌های خورشیدی را افزایش داد

معاون فنی جهاد کشاورزی نیشابور با اشاره به ناترازی برق در کشور از استقبال کشاورزان نسبت به احداث پنل‌های خورشیدی و نیز کمک به تولید برق خبر داد.

رضا فاضلی ۳۰ مرداد در نشست با مسئولین بنیاد علوی اظهار کرد: در این نشست بر همکاری متقابل برای شناسایی و تأمین هزینه‌های طرح‌های بخش کشاورزی تأکید شد.

معاون فنی جهاد کشاورزی نیشابور با اشاره به اینکه ناترازی برق در کشور موجب استقبال کشاورزان از احداث پنل‌های خورشیدی و نیز کمک به تولید برق شده است، افزود: تولید برق به صورت ویژه در چاه‌های عمیق با همکاری بنیاد علوی انجام خواهد شد.

وی تکمیل زیرساخت‌ها را لازمه‌ بهره‌وری در بخش کشاورزی دانست و خاطرنشان کرد: این امر نیازمند همت ملی است و کمک بنیاد علوی تأثیر زیادی در رسیدن به این هدف دارد.

معاون فنی جهاد کشاورزی نیشابور افزود: بنیاد علوی در حوزه‌های مختلفی از جمله زیر بخش‌های کشاورزی از جمله پنل‌های خورشیدی، انتقال آب با لوله، احداث کانال، احیاء و مرمت قنوات، دامداری‌ها، گلخانه‌ها و... همکاری خواهد داشت و جهاد کشاورزی در کنار این بنیاد به عنوان تسهیلگر در شناسایی روستاهای هدف نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این نشست در راستای اجرای مصوبات کارگروه اشتغال ویژه معرفی روستاهای هدف بنیاد علوی با اولویت‌گذاری پرداخت تسهیلات ویژه نصب پنل‌های خورشیدی در چاه‌های عمیق و نیز اشتغال مؤثر در روستاها به میزبانی مدیریت شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403053020716
  • خبرنگار : 30147