یک پزشک:

خون مردم مظلوم غزه دامن رژیم صهیونیستی غاصب را می‌گیرد

یک پزشک فعال گروه‌های جهادی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها و مدرسه‌ها گفت: جامعه پزشکی دنیا باید متحد شود و علیه اقدامات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی فریاد بزنند و دولت‌ها هم به این رژیم فشار بیاورند تا حداقل کشورهای منطقه این رژیم را تحریم کنند و شاهراه‌های حیاتی به سمت آن قطع شود.

دکتر مسلم خواجوی گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: حدود یک سال است که مردم مظلوم غزه زیر بمباران رژیم اسرائیل هستند و بی‌پناه شده اند. رژیم صهیونیستی در جنایاتش به هیچ‌ کس رحم نکرده و همه جا را از مدرسه‌ها و خانه‌ها گرفته تا بیمارستان‌ها با بمب‌های نابودکننده مورد حمله قرار داده است.

وی افزود: مسلمانان و همه جامعه جهانی تحت تاثیر این جنایات قرار گرفته‌اند اما مردم غزه با مقاومت و صبر خود چهره واقعی رژیم صهیونیستی و آمریکای خونخوار را به همه نشان داده‌اند.

خواجوی بیان کرد: تا پیش از این در جهان مطرح می‌شد آمریکا طرفدار حقوق بشر است اما در موضوع غزه می‌بینیم یک‌طرفه جلوی قطعنامه‌های آتش‌بس را می‌گیرد و اجازه آتش‌بس را نمی‌دهد و این مساله موجب سرافکندگی آن‌ها جلوی چشم همه مردم جهان شده است.

وی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها و مدرسه‌ها گفت: شاهد بمباران بیمارستان‌ها توسط رژیم اسرائیل بوده‌ایم در حالی که  بیماران و کادر درمان ابزار دفاع از خود ندارند و می‌بینیم که در شرایط صلح هم حتی یک فرد عادی با حضور در بیمارستان می‌تواند با ایجاد جنجال امنیت آنجا را تحت تاثیر قرار دهد. کسی نمی‌تواند در بیمارستان‌ها قدرت‌نمایی کند و کسی هم به فردی که امنیت مراکز درمانی را به هم می‌ریزد آفرین نمی‌گوید زیرا کسانی که در بیمارستان هستند وسیله و توان دفاع از خود را ندارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواهد با موشک‌باران و بمباران بیمارستان یا مدرسه قدرت نمایی کند اما این قدرت نیست و نهایت نامردی و بی‌شرمی است. بیماری که در بیمارستان بستری است یا کودکی که در مدرسه حضور دارد حتی یک گلوله به سمت این غاصبان شلیک نکرده است و چه گناهی دارد که این گونه هدف قرار می‌گیرد؟ خون مردم مظلوم غزه دامن این غاصبان را می‌گیرد و موجب آزادی فلسطین می‌شود.

وی عنوان کرد: من از طرف خودم و چند نفر از همکاران نزدیک می‌گویم که با جان و دل حاضریم به غزه اعزام شویم و به داد این مردم برسیم. جامعه پزشکی دنیا باید متحد شود و علیه اقدامات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی فریاد بزنند و دولت‌ها هم به این رژیم فشار بیاورند تا حداقل کشورهای منطقه این رژیم را تحریم کنند و شاهراه‌های حیاتی به سمت آن قطع شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403052214490
  • خبرنگار : 50225