فرمانده انتظامی لرستان:

خبرنگاران در مقابل امپراطور جنگ رسانه‌ای ایستاده‌اند

فرمانده انتظامی لرستان گفت: امروز خبرنگاران در مقابل امپراطور جنگ رسانه‌ای ایستاده‌اند تا حقانیت و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به رخ جهان بکشند.

یحیی الهی، شامگاه سه شنبه ۱۶ مرداد ماه در مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی که در محل محوطه قلعه‌فلک‌الافلاک خرم‌آباد برگزار شد با تبریک این روز، اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای لرستان به ویژه ۹ شهید رسانه استان به ویژه شهید محمود صارمی را گرامی می‌داریم. ۱۷ مرداد ماه به یاد این شهید بزرگوار و همه شهدای رسانه و تجلیل از زحمات ارزنده جامعه خبری به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: خبرنگاران همکاران نیروی انتظامی هستند و اقدامات خوبی که در راستای امنیت و احساس امنیت در جامعه شکل می‌گیرد مرهون تلاش خبرنگاران است.

فرمانده انتظامی لرستان نقش و جایگاه رسانه را ارزشمند عنوان کرد و با بیان اینکه در جنگ رسانه‌ای حضور خبرنگاران ملموس است، بیان کرد: خبرنگاران در دوران قبل از انقلاب با آگاهی دادن به مردم آنان را از جور و ظلم طاغوت مطلع و مردم را با امام خمینی(ره) همراه کردند تا نهضت جمهوری اسلامی به پشتوانه این مردم به پیروزی برسد.

الهی گفت: در هشت سال دفاع مقدس این تلاش خبرنگاران بود که با به تصویر کشاندن رشادت رزمندگان و شهدا، یاد آنان زنده مانده است. البته زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و قطعا اجر و مزد خبرنگاران کمتر از شهادت نیست؛ امروز نیز اصحاب رسانه و قلم در مقابل امپراطور جنگ رسانه‌ای ایستاده‌اند و حقانیت و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران در فرهنگ‌سازی و کاهش آسیب‌ها نقش بی‌بدیلی داشته و دارند و نقش آنها در جامعه و در کشور ملموس است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه خبرنگار پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و در راستای خدمت بی‌منت به مردم تلاش کرده‌اند، گفت: خبرنگاران با صداقت در کنار دستگاه‌های امنیتی و انتظامی بوده و هستند و همواره تلاش دارند تا امنیت را رقم بزنند چراکه امنیت نقش اساسی در توسعه دارد.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۱:۱۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403051711172
  • خبرنگار : 50177