رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خوزستان:

متقاضیان سرویس مدارس هر چه زودتر در سامانه سپند ثبت‌نام کنند

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خوزستان بر لزوم ثبت‌نام هر چه زودتر متقاضیان سرویس مدارس در سامانه سپند برای سال تحصیلی آینده تاکید کرد.

علی محسنی‌نسب در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر الزامی بودن ثبت‌نام در سامانه سپند برای متقاضیان سرویس مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اظهار کرد: برای استفاده دانش‌آموزان از سرویس مدارس، والدین باید نسبت به ثبت‌نام و ثبت درخواست خود در سامانه سپند به نشانی https://irtusepand.ir اقدام کنند.

وی افزود: بنابراین متقاضیان سرویس مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ باید نسبت به ثبت‌نام در سامانه سپند اقدام کنند و مهلت ثبت‌نام سرویس مدارس در سامانه سپند نیز تا ۲۱ تیرماه تمدید شده است.

محسنی‌نسب بیان کرد: با توجه به مصوبه هیات وزیران در سال ۱۴۰۲، استفاده از سرویس مدارس تنها در صورت ثبت‌نام در سامانه سپند انجام می‌شود و مدارس، دیگر مانند گذشته مجاز نیستند حمل و نقل دانش‌آموزان را از طریق مسافربرهای شخصی انجام دهند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خوزستان گفت: در این سامانه اطلاعات مربوط  به نرخ‌نامه مصوب حمل و نقل دانش‌آموزی، رانندگان، خودروها و مسیرهای سرویس مدارس به طور کامل ثبت می‌شود و در دسترس والدین قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: تاکنون بسیاری از کسانی که متقاضی سرویس مدارس هستند هنوز در این سامانه ثبت نام نکرده‌اند و باید هر چه زودتر در این زمینه اقدام کنند. هر چند این سامانه مشکل فنی دارد، اما شرایط به گونه‌ای نیست که امکان ثبت‌نام وجود نداشته باشد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403041812334
  • خبرنگار : 50225