به گزارش ایسنا، طارمیان در آیین قرعهکشی اختصاص سازههای تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران و در تشریح ۶ بسته اختصاص پیدا کرده به نامزدهای انتخابات گفت: مساحت هر یک از بستهها برای فضای تبلیغات بین ۱۷۵۰ متر تا ۱۸۵۰ متر مربع است.
وی افزود: پراکندگی همه این بستهها در سطح اتوبانها و بزرگراهها و در چهار پهنه شمال، جنوب، غرب و شرق است که از فردا ساعت ۲۴ تا روز چهارشنبه هفته آینده و ۲۴ ساعت قبل از روز رأیگیری امکان اکران تبلیغات بر روی این فضاهای تبلیغاتی در سه نوبت اکران فراهم خواهد شد.
طارمیان ادامه داد: طرحهایی که از سوی کاندیداها ارائه میشود باید در معرفی و برنامههایشان اختصاص پیدا کند یعنی اجرای طرحها منوط به رعایت قوانین انتخاباتی وزارت کشور است و نصب طرحهای تبلیغاتی به همراه بستههایی که به هر یک از نامزدها ارائه شده رایگان و با سازمان زیباسازی است که برای اولین بار این کار انجام شده است.
وی تأکید کرد: سعی کردیم پراکندگی برای فضاهای تبلیغاتی همه کاندیداها یکسان باشد.
عزتی قائم مقام خدمات شهری شهرداری تهران نیز در این جلسه گفت: امیدواریم این کار جدید الگویی برای حضور بیشتر و مشارکت بالاتر در انتخاباتهای آینده باشد. قطعا انتخابات تجلی حضور مردم در ارکان تصمیمسازی است.
وی اضافه کرد: مشارکت بالا از ارکان بازدارندگی و ایجاد امنی در کشور قلمداد میشود و هم مسئولین باید در حوزه ایجاد عدالت، اجرای سالم انتخابات و افزایش مشارکت انتخابات تلاش کنند.
قائم مقام خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: مشارکت بالای مردم خاری در چشم دشمنان است. کاری که امروز آغاز شده از جمله اقداماتی است که ظرفیتی که در گذشته وجود داشته در این دوره به خوبی فعال کرده و مورد بهرهبرداری قرار گرفته است.
انتهای پیام