رضایت پائز از عملکرد ملی‌پوشان والیبال ایران با وجود شکست برابر برزیل

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل برزیل پرافتخارترین تیم جهان، گفت: حالا یاد گرفتیم که همه با هم مثل یک تیم باشیم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه به مصاف برزیل به عنوان پرافتخارترین تیم جهان و لیگ ملت‌ها رفت و سه بر یک با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۳ شکست خورد.

مائوریسیو موتا پائز بعد ناکامی شاگردان مقابل برزیل درباره این مسابقه اظهار کرد: امروز چهره بهتری از تیم ایران نشان دادیم اما در لحظات حساس هنوز هم کمی شکننده هستیم.

وی تصریح کرد: مقابل تیمی مثل برزیل نباید اشتباهی کنید، حتی اگر کوچک باشد اما از چیزی که امروز دیدم خوشحالم. خصوصا چیزهایی که مربوط به استراتژی و کارهایی که انجام دادیم تا بهتر شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: بازیکنان حالا متوجه شدند که چه کاری می‌خواهیم تا با هم بر اساس استراتژی پیش برویم و مثل یک تیم باشیم. همچنین سرویس‌های امروز تیم ایران خیلی بهتر بود.

وی با بیان این‌ که تیم اول یا تیم دوم نداریم و یک تیم هستیم، گفت: همه در این پروسه مهم هستند. من هم به این موضوع به عنوان تیم دوم یا تیم اول یا تیم الف، ب و پ نگاه نمی‌کنم. مثل یک تیم می‌بینم. در مجموع فکر می‌کنم امروز خیلی خوب بودند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403031710927
  • خبرنگار : 71613