پرداخت بیش از ۴۲ میلیارد ریال تسهیلات کمیته امداد به مددجویان زنجانی ‌

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود طی دو ماهه نخست امسال؛ ۴۲ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال تسهیلات به مددجویان زنجانی پرداخت شده است.

 روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در دو ماهه نخست امسال از محل سپرده گذاری خیرین نیک‌اندیش و همچنین منابع تخصیص یافته به صندوق امداد ولایت ۱۹۷ فقره تسهیلات در استان پرداخت شده است که رقم آن ۴۲ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال مسکن، تسهیلات کارگشایی، درمان، ازدواج، هزینه‌های تحصیلی بوده است، بیان کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان در کنار رعایت موازین و مقررات بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه و معوض خود را با هدف گره‌گشایی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر نیازمندان پرداخت می‌کند.

صالحی با قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان در ترویج سنت حسنه قرض‌الحسنه، اظهار کرد: مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد از طریق سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت در کنار ترویج سنت قرض‌الحسنه زمینه کمک و تامین منابع برای رفع نیاز خانواده‌های تحت حمایت را بیش از پیش فراهم می‌کند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403030905835
  • خبرنگار : 50163