علیمحمد نادرخانی امروز (۲۳ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: این شرکت موفق شد بهعنوان اولین استان کشور نسبت به ایجاد بستر یکپارچه تماس برای تمام مشترکان در نقاط مختلف استان اعم از ۲۱ شهر و حدود ۶۳۱ روستای استان اقدام کند و تمام جغرافیای استان را تحت پوشش خدمات مشترکان قرار دهد.
وی بیان کرد: مشترکان استان زنجان در هر نقطهای از کشور میتوانند با پیششماره ۰۲۴ با سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تماس بگیرند و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
نادرخانی گفت: اکنون تمام خدمات ۲۲ گانه شرکت آبفا مانند ثبت حوادث آب و فاضلاب، انشعابات غیرمجاز، خرابی کنتور، رقم کنتور، مصارف غیرمتعارف و ... در دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ارائه میشود و نیازی به مراجعه حضور مشترکان نیست.
وی ادامه داد: نرمافزارهای CRM و GIS شرکت آبفا به نرمافزار مشترکان شرکت آبفای استان متصل شده است که با این اقدام، خدمات مشترکان با سرعت، دقت و مطلوبیت بیشتری ارائه میشود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان زنجان، او افزود: اکنون مشترکان خدمات خود را بهصورت غیرحضوری، از یک پنجره و با دسترسی آسانتر که قابلیت پیگیری دارد دریافت میکنند که افزون بر مرکز ارتباط با مشتریان، خدمات آبفا از طریق سامانه پیامکی، تلفنی، پرتال شرکت و فضای مجازی ارائه میشود.
انتهای پیام