محمدعلی نائل قراملکی در گفت و گو با ایسنا افزود: تمامی امکانات و زیرساختهای فرودگاهی به منظور اعزام و پذیرش فراهم شده و فرودگاههای استان آمادگی خدمترسانی به مسافران را دارند.
وی با تاکید بر اینکه ایرلاینها در ایام نوروز باید مسئول پاسخگویی در ترمینالها مستقر کنند، افزود: در راستای آئیننامه حقوق مسافر و افزایش رضایتمندی مسافران، میبایست ایرلاینها در ایام نوروز نسبت به تاخیرات و هرگونه مشکلی به مردم پاسخگو باشند.
قراملکی با اشاره به احتمال بارندگی در ایام نوروز ۱۴۰۳ تصریح کرد: در این راستا پرسنل و کارکنان فرودگاههای آذربایجان غربی همزمان با عملیات نوروزی در آماده باش کامل هستند و شرکتهای هواپیمایی پیشبینی لازم را مبنی بر اجرای دقیق دستورالعمل حقوق مسافر را داشته باشند.
قراملکی تصریح کرد: با توجه به تقارن ماه رمضان با ایام نوروز، نیاز است در جهت حرمت این ایام تلاش مضاعف داشته باشیم و بدین منظور بوفه فرودگاه با رعایت شئونات اسلامی و آداب ویژه ماه مبارک رمضان پذیرای مسافران خواهند بود.
مدیرکل فرودگاههای استان به اهم اقدامات فرودگاه ارومیه در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: نظارت بر رعایت عفاف و حجاب در ترمینالها، بروز رسانی و چک سیستم های کمک ناوبری، بازنگری مضاعف تاسیسات و تجهیزات هوانوردی و خدمات مسافری، پاسخگویی به موقع شرکتهای هواپیمایی در صورت بروز تاخیرات پروازی، رعایت ملاحظات ماه مبارک رمضان، زیبا سازی محوطه فرودگاهی متناسب با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در ترمینال فرودگاه از برنامه ها و اهداف اداره کل در عملیات نوروزی خواهد بود.
قراملکی افزود: سامانه پیامکی ۱۰۰۰۷۰۶۹برای دریافت پیشنهادات و نظرات مسافران هوایی راه اندازی شده و آماده دریافت نظرات مردم به طور ۲۴ ساعته است.
وی همچنین از طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در وب سایت فرودگاه به آدرس https://uromieh.airport.ir جهت دریافت نظرات مسافران خبر داد.
مدیرکل فرودگاههای استان از مسافران خواست پیش از عزیمت به فرودگاه برای اطلاع از وضعیت پروازهای خود با شماره تماس ۱۹۹ و ۰۴۴۳۲۷۷۷۷۶۶ تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام