خواسته مردم از نمایندگان آینده؛

نامزدهای انتخاباتی به قول‌هایی که در مناظره‌ها می‌دهند، پایبند باشند

با توجه به نزدیک شدن به ۱۱ اسفند و برگزاری انتخابات شور و شوق خاصی شهرهای سیستان و بلوچستان را در برگرفته و هر روز تب انتخاباتی در استان بیشتر می‌شود.

این روزها تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در رسانه های مختلف و فضای مجازی بیشتر می شود. یکی از ظرفیت های استان برای نشان دادن توان هر فرد برای ارائه راهکارها و پیشنهادهای وی، مناظره‌ها در شبکه های صدا و سیمای استان است.

مردم با دیدن مناظره‌ها از قاب تلویزیون آگاهی خود را نسبت به هر کاندیدا بالا برده و تصمیم گیری برایشان در خصوص انتخاب فرد اصلح راحت‌تر شده است.

رضا شهرکی یکی از شهروندان سیستان و بلوچستان به ایسنا گفت: خوشبختانه با راه اندازی شبکه های تبلیغاتی همه چیز ثبت می شود و نمایندگان آینده باید به این موضوع توجه داشته باشند.

محمد سالارزهی از شهروندان استان نیز گفت: قول هایی که افراد پیش از انتخابات در حوزه اشتغال؛ راه، آب و کارآفرینی می دهند مدنظر باشد.

عباس پیران نیز گفت: مردم دیگر به وعده های بی اساس رای نمی دهند کاندیدها قول و وعده بی جهت به مردم ندهند.

زهرا سیاسر نیز گفت: امروز مردم بیش از هر زمان دیگر آگاه به مسائل هستند و مطمئنا روز ۱۱ اسفند مشارکت خواهند داشت اما نمایندگان آینده نیز به مشکلات مردم و رفع آنها توجه داشته باشند.

مردم استان سیستان و بلوچستان ضمن استقبال از راه اندازی کانال های تبلیغاتی و پیگیری مناظره‌ها از تلویزیون خواستار این مهم شدند کاندیداهایی که در مناظره‌ها قول می دهند و قصد جمع کردن آرا دارند حواسشان باشد که پایبند به حرفهایی که می زنند باشند.

مردم همچنین خواستار این موضوع هستند که صدا و سیما صحبت های افراد منتخب را بعد از انتخابشان برای آنها بازگو کند تا بفهمند چه قول هایی داده اند.

همچنین مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان نیز از تداوم پخش مناظرات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان از ۷ شبکه تلویزیونی(۶ شبکه راه اندازی شده و شبکه هامون) خبر داد.

علیرضا کیخا افزود: پخش مناظره‌های تلویزیونی از شبکه‌های زاهدان، سیوستان(حوزه انتخابیه زابل)، تفتان(حوزه انتخابیه خاش)، ایرانشهر، نگاران(حوزه انتخابیه سراوان) و مکران(حوزه انتخابیه چابهار)  از روز جمعه چهارم اسفندماه آغاز شده و تا روز پنجشنبه دهم اسفندماه ادامه دارد.

وی افزود: علاوه بر ۶ کانال تلویزیونی که ویژه ۶ حوزه انتخابیه استان اخیراً راه‌اندازی شده، مجوز پخش مناظرات از شبکه استانی هامون نیز اخذ شده و در دو نوبت ۶ صبح و ۲۳:۴۵ این مناظرات از شبکه هامون نیز پخش می‌شود.

کیخا خاطرنشان کرد: پخش مناظرات استانی برای نخستین بار صورت می‌گیرد و می‌تواند کمک قابل توجهی به مخاطبان برای شناخت نامزدها و توان و برنامه‌های آنها و در نهایت انتخاب گزینه‌های اصلح داشته باشد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۱
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402120804592
  • خبرنگار :