به گزارش ایسنا، این شرکت ادعا کرده است که این باتری جدید آنها توسط ICAT برای استاندارد AIS0156 مورد آزمایش قرار گرفته است و به دلیل فناوری نوآورانه، گواهی تأیید TAC را دریافت کرده است.
ویکاس آگاروال، بنیانگذار شرکت آیپاور میگوید: این دستاورد چیزی بیش از یک نقطه عطف برای ما است؛ این فناوری یک تغییردهنده بازی برای صنعت خودروهای الکتریکی در هند است. همانطور که همه ما آگاه هستیم، بخش خودروهای الکتریکی به شدت به لیتیوم پرهزینه متکی است، باتریها با وابستگی قابل توجهی به واردات به سلولها مواجه هستند. موفقیت ما دوره جدیدی را نشان میدهد که میتوانیم با باتریهای اسید سرب ۳۲ AH/C۲۰ خود جایگزین اقتصادیتری ارائه دهیم، در حالی که وزن آنها فقط ۷٫۲ کیلوگرم است.
پیامدهای این دستاورد قابل توجه است. این کار آیپاور را قادر میکند تا هزینهها را کاهش داده و دسترسی به چنین باتریها و استفاده از آنها را افزایش دهد. علاوه بر این، این باتریهای گرافنی نه تنها به رشد صنعت خودروهای الکتریکی در هند کمک خواهد کرد، بلکه از دیدگاه این کشور از کمک به توسعه منابع انرژی جایگزین نیز پشتیبانی میکند.
انتهای پیام