مسئول هسته‌های بین‌الملل دانشجویی استان ایلام:

حیثیت رژیم صهیونیستی بر باد رفته است

مسئول هسته‌های بین‌الملل دانشجویی استان ایلام گفت: وقتی پای مسائل حیثیتی برای رژیم صهیونیستی به میان آمد، حاضر بود از همه داشته‌های خود در راه حفظ آبرو بگذرد که این خود یک ضربه بزرگ بود. 

«علی مرادی» با حضور در ایسنا، اظهار کرد: بعد از گذشت ۷۵ سال از تشکیل رژیم صهیونسیتی و اهدافی که در سر داشتند یعنی تصرف شرق و غرب عالم، نه تنها نتوانستند اهداف خود را عملی کنند بلکه با عملیات طوفان الاقصی این رژیم را ضعیف‌تر و منزوی تر از گذشته دیدیم.
مسئول هسته‌های بین الملل دانشجویی استان ایلام ادامه داد: از نظر بنده طوفان الاقصی کاری بود که مدت طولانی از تنظیم آن گذشته و در یک یا دو روز اتفاق نیفتاده است. شاید این تصور وجود داشته باشد که طوفان الاقصی یک روز اتفاق افتاد و تمام شد، در صورتی که به این شکل نیست، این عملیات که در ۷ اکتبر رخ داد و به کشته شدن بیش از ۳ هزار و به اسیر و زخمی شدن تعدادی دیگر منجر شد و به آبروی رژیم ضربه وارد کرد و هیمنه رژیم را در هم شکست. 
مرادی افزود: وقتی پای مسائل حیثیتی برای این رژیم به میان آمد، حاضر بود از همه داشته‌های خود در راه حفظ آبرو بگذرد که این خود یک ضربه بزرگ بود. بعد از اتفاقاتی که رخ داد، این رژیم برای آرام سازی محیط و برگرداندن وضعیت به نفع خود، شروع به شعارهای جدیدی علیه غزه کردند. آن‌ها این عملیات را دلیل خوبی برای حمله‌های خود به غزه دانستند. 
وی با اشاره به اینکه بخشی از قدرت رژیم صهیونیستی نمایشی است، گفت: رژیم صهیونیستی نیامده که به این مرزهای کنونی اکتفا کند، باور آن‌ها نیز گسترش مرزها است. یقینا رژیم صهیونیستی برای غزه برنامه داشت حتی اگر طوفان القصی اتفاق نمی‌افتاد.
مسئول هسته‌های بین‌الملل دانشجویی استان ایلام تصریح کرد: دانشجویان سراسر دنیا از مظلومیت دفاع می‌کنند و دانشجویان ایران اسلامی نیز در حمایت از مردم فلسطین و غزه به خوبی پای کار آمدند.
مرادی ادامه داد: مسئله فلسطین یک مسئله انسانی است و این وظیفه هر انسانی است که حداقل بتواند برای آنها دلسوزی کند. سیاست حمایت از مردم فلسطین به سال‌های بسیار قبل و به اوایل انقلاب باز می‌گردد.
وی افزود: رسانه‌های ما در پوشش مسئله فلسطین به خوبی عمل کرده‌اند و گوشه به گوشه و لحظه به لحظه کار را پوشش داده‌اند. 

مرادی ادامه داد:  باور ما این است که به دنبال نابودی فیزیکی رژیم صهیونیستی نیستیم بلکه می‌خواهیم به شکل ایدئولوژیک این‌ها را نابود کنیم. شکست برای رژیم صهیونیستی به این معناست که باورهای آن‌ها در دنیا پایمال شود و دیگر کسی این باورها را قبول نداشته باشد. این یک شکست حقیقی و درست است. نتیجه طوفان الاقصی به نظر بنده به بن بست کشیدن رژیم صهیونیستی و عقب نشینی رژیم از مواضع خود خواهد بود. هر طور بررسی می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم.
وی در پایان گفت: در قبال مسئله فلسطین مسئول هستیم و مسئولیت ما متفاوت‌تر از مسئولیت سایرین است. بدون شک مدل بازخواستی که می‌شویم متفاوت‌تر از بقیه خواهد بود. انتظارات از ما بسیار بیشتر است. امیدوارم این مسئولیتی که بر دوش ما است را به یک ساحل امن برسانیم.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402110403025
  • خبرنگار : 50469