تولید محتوای تبیینی برای گسترش گفتمان انتخابات در فضای مجازی ضروری است

معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: تولید محتوای تبیینی برای گسترش گفتمان انتخابات در فضای مجازی ضروری است.

اکبر پورات در جلسه ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: حوادث تروریستی در چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان که نشان از ضعف و استیصال دشمن است را محکوم می‌کنیم و قطعا همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، به امید خدا دشمن توسط سربازان راه شهید سلیمانی مجازات خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: حمله اخیر آمریکا و برخی هم‌پیمانانش به چند هدف در یمن نشان از دستپاچگی ناشی از شکست‌های مکرر دشمن برای مقابله با جبهه مقاومت که سرشار از ظرفیت و توانمندی است دارد و همه این اتفاقات زمینه شکست و نابودی اسرائیل خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: اکنون فرایند انتخابات تا پایان اعتراض به نتایج بررسی صلاحیت‌ها در هیات نظارت استان که از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ دی ماه بود به اتمام رسیده است.

پورات با اشاره به اینکه تاکنون۱۲۲ نفر در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر تایید صلاحیت شده‌اند، افزود: در همین راستا حدود ۱۰۰ نفر اعتراض خود را در سامانه ثبت کردند و در دور جدید براساس قانون تا ۱۹ بهمن ماه شورای نگهبان مهلت رسیدگی خواهند داشت.

وی گفت: در حال حاضر ۲۰ جلسه ستاد انتخابات و ۳ جلسه هیات بررسی تبلیغات در استان بوشهر برگزار شده و مکاتبه اولیه معرفی امکانات به دستگاه‌های اجرایی استان ارسال شده است.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه تولید محتوای تبیینی در فضای مجازی امری ضروری است تا گفتمان انتخابات در جامعه بسط پیدا کند، افزود: اخیرا کمیسیون کارگری استان در شهرستان عسلویه برگزار شد که پیرامون استفاده از ظرفیت جامعه کارگری و صنعت در موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر اظهارکرد: از جمله برنامه‌های ما در استان تا قبل از ۱۱ اسفند ماه، برگزاری همایش رای اولی‌ها با محوریت اداره کل آموزش و پرورش خواهد بود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۵ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402102517780
  • خبرنگار : 71295