پیام حجت‌الاسلام موسوی مقدم در پی‌ شهادت جمعی از هم‌وطنان در گلزار شهدای کرمان

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی شهادت جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین  سیدرمضان موسوی مقدم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ • أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلی‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ
اقدام تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هم وطنان عزیز شد مایه تاثر و اندوه ملت فهیم همیشه در صحنه  ایران گردید.
این جنایت وحشیانه و بزدلانه نشانه‌ی آشکاری از کینه و دشمنی خباثت‌آلود مزدوران استکبار با ملت فهیم ایران و مکتب شهید سلیمانی است.
بی شک این جنایت، نشات گرفته از چنگال خونین و کثیف استکبار بوده، و نمی‌تواند خللی در عزم و اراده راسخ  ملت عزیز ایران در پیمودن راه شهدای عزیز و ایثارگران نماید و به فرموده قرآن کریم "وَمَا یَزِیدُهُمْ إِلَّا نُفُورًا" جز بر نفرتشان نمی‌افزاید.
یاد شهیدان این حادثه خونین را گرامی داشته وبه خانواده‌های آنان تسلیت گفته و از خداوند متعال، شفای عاجل برای مجروحان و آسیب‌دیدگان مسألت دارم.  إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انتِقامٍ‌

موسوی مقدم 
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1402101410083
  • خبرنگار :