شهادت سردار سیدرضی موسوی اوج استیصال رژیم صهیونیستی بود

کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی شهادت سردار سیدرضی موسوی را تبریک و تسلیت گفت و اعلام کرد: شهادت پاداش کسانی است که با تقوای الهی برای دفاع از اسلام و مظلوم در هر کجای عالم از هیچ تلاش و مجاهدتی دریغ نمی‌کنند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا به نقل از مرکز رسانه، روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی، در متن این پیام آمده است:

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»﴿الأحزاب: ۲۳

شهادت سردار عزیز ایران سیدرضی موسوی توسط صهیونیست‌ها در امتداد جنایات رژیم غاصب قدس و متحدان زبونش در حق فرزندان غیور اسلام بوده و حکایت از اوج شکست و استیصال این مدعیات دروغین حقوق بشر دارد؛ همان‌ها که این روزها دستشان به خون ده‌ها هزار شهروند مظلوم غزه آلوده بوده و چهره و خوی وحشی‌گری آنها را بیش از پیش به جهان نشان داده است. ضربه غیرقابل جبران و غیرقابل بازگشتی که رژیم صهونیستی از محور مقاومت خورده است، آنها را به اقدامات حذفی و تروریستی مضاعف‌تری از جنس آنچه برای شهید عزیز سیدرضی موسوی رخ داده وادار کرده است که نه بی‌پاسخ خواهد ماند و نه فراموش می‌شود.

کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی، با تبریک و تسلیت شهادت این سردار عالیقدر به حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، به نیابت از جامعه فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد ضمن اعلام انزجار از چنین اقداماتی، پاسخ مناسب و موثر مسوولان را خواستار شد.

در پایان یادآور می‌شویم دشمن باید بداند ما مصداق این جمله‌ایم:

«ما شیشه عطریم بکوبید به سنگ» و این به آن معناست که شهادت و خون شهدا این درخت پربار را پربارتر می‌کند و راه تعالی اسلامی انقطاع و پایان ندارد».

انتهای پیام

  • شنبه/ ۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۹
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1402100906017
  • خبرنگار : 71674