مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

نسل جدید و دانش‌آموزان، ادامه دهنده مکتب سردار سلیمانی هستند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه مجاهدت و تدبیر بود، گفت: نسل جدید و دانش‌آموزان، ادامه دهنده مکتب سردار سلیمانی هستند.

مسعود سعادتی در اجتماع دانش‌آموزی فرزندان حاج قاسم در تالار وحدت دانشگاه تبریز، اظهار کرد: شما امروز برای گرامیداشت یاد و خاطره شخصی بزرگ اینجا جمع شده‌اید و با حضورتان اعلام می‌کنید که راه شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه خواهد داشت.

وی، دانش‌آموزان را فرزندان حاج قاسم عنوان کرد و گفت: همه ما دیدیم که حتی در مدارس دور افتاده‌ترین نقاط کشور نیز نام حاج قاسم بر سر زبان دانش‌آموزان بود و آن شهید بزرگ، درس ایثار، اخلاق و عمل به همه آموخت.

وی با اشاره به محبوبیت سردار سلیمانی در میان ملت‌های جهان، گفت: ملت ایران افتخار همراهی با مظلومان عالم را دارند و امید است این نشست سبب شود تا راه شهید سلیمانی و شهدای عزیز را بیش از پیش بهتر بشناسیم. 

سعادتی با بیان اینکه ویژگی‌های منحصر به فرد سردار سلیمانی او را تبدیل به الگو کرده است، اظهار کرد: حتی دشمنان هم به این موضوع اعتراف کرده‌اند و تصورش را هم نمی‌کردند که با به شهادت رساندن و انجام این عمل غیرانسانی مکتب سردار سلیمانی فراگیر خواهد شد.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی، اخلاص این شهید بود. خداوند کسانی را که جان و مال خود را وقف خدا کرده، در راستای تحقق اراده الهی گام برداشته‌ و خود را نمی‌بینند، محبوب مردم می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش، کارآمدی را از دیگر ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: سردار سلیمانی در همه کارها متخصص و بهترین بود و با استفاده از تدابیرش و با کم‌ترین امکانات از سقوط و افتادن مناطق مختلف به دست داعش نجات داد.

وی ادامه داد: نقشه‌های داعش و پروژه بزرگ ایجاد نقشه جدید خاورمیانه برای رسیدن به اهداف شوم استکبار با فرماندهی حاج قاسم سلیمانی خنثی شد و علت کینه‌توزی و تصمیم به ترور توسط دشمن هم همین بود.

سعادتی، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی دشمن ظالمان و بی‌عدالتی و دوست مظلومات بود و ملت ایران هم همیشه در کنار مظلومان بوده‌اند.

وی در پایان اظهار کرد: شما دانش‌آموزان نیز به تبعیت از آرمان‌های انقلاب ثابت کرده‌اید که در ادامه همان مسیر در کنار مردم مظلوم به ویژه مردم بی‌دفاع غزه که به تنهایی و مقتدرانه در مقابل ظلم ایستاده‌اند، هستید.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402100604404
  • خبرنگار : 50004