به گزارش ایسنا، محمدرضا نظری، مدرس دانشگاه برکلی کالیفرنیا، مشاور مدیریت دانش گروه مپنا و مربی اولین کمپ ملی فروش پارک فناوری پردیس زمان برگزاری رویداد کمپ ملی فروش محصولات دانشبنیان را از ۲۹ آذر ماه جاری در پارک فناوری پردیس دانست و گفت: در این رویداد قواعد راهبردی و تاکتیکهای کلیدی به بازار رساندن کالا و خدمات دانشبنیان مورد بحث قرار میگیرد.
نظری با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره، گفت: شرکتهای دانشبنیان مدیون ابتکاری فناورانه هستند و در کنار آن، ابتکارات و نوآوری در حوزه تجاریسازی محصولات خدماتی و ورود به بازار امری ضروری است.
وی افزود: در اولین کمپ ملی فروش پارک فناوری پردیس، تلاش داریم تا نوآوری را در حوزه فناوری و در حوزه کسب و کار ترکیب کرده تا یک شرکت موفق پایدار ملی و بینالمللی خوب داشته باشیم.
نظری درباره محتوای این کمپ آموزشی نیز، گفت: آموزش قواعد راهبردی و تاکتیکهای کلیدی به بازار رساندن کالا و خدمات دانشبنیان و بحث و تبادل نظر درباره پیشبرد اهداف بخش فروش در شرکتهای دانشبنیان و نوپا از برنامههای این دوره است.
اولین کمپ ملی فروش پارک فناوری پردیس شامل روزانه ۹ ساعت آموزش، تمرین، کارگروهی و مربیگری برای محصولات شرکتهای حاضر در این کمپ خواهد بود که پارک فناوری پردیس درآن به دنبال کشف و اجرای راهحلهایی خلاقانه در سازمان که فروش و توسعه سازمان را تضمین میکند، خواهد بود.
به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این رویداد از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی از طریق تخصیص یارانه آموزشی برای شرکتهای دانشبنیان به میزان ۴۵ درصد تخفیف در هزینه ثبتنام حمایت شده است.
انتهای پیام