عضو هیئت مدیره شرکت کشت، صنعت و دامپروری مغان تأکید کرد

جهاد تبیین در تمامی سطوح شرکت مغان مورد توجه قرار گیرد

عضو هیئت مدیره شرکت کشت، صنعت و دامپروری مغان با اشاره به اینکه توجه ویژه به رفاهیات پرسنل در ایجاد انگیزش بین آنها تأثیر چشمگیری دارد، گفت: برابر فرمایشات مقام مقام معظم رهبری جهاد تبیین باید در همه سطوح مورد توجه قرار بگیرد، چراکه از الزامات کشور می باشد.

به گزارش خبرنگار ایسنا از پارس آباد مغان، صفرعلی نظریان ۲۷ آذر در حاشیه جلسه بررسی مسائل و مشکلات مجتمع دامپروری ضمن تأکید بر ارتقای سطح معیشتی کارکنان اظهار کرد: توجه ویژه به رفاهیات پرسنل در ایجاد انگیزش بین پرسنل تأثیر چشمگیری داشته و به ارتقای بهره وری و راندمان تولید منجر می شود و در همین راستا مدیریت شرکت، اهتمام جدی در این خصوص دارد.
نظریان با اشاره به اهمیت جهاد تبیین بیان کرد: جهاد تبیین بایستی در سطوح مختلف تسری یافته و در جهت آشنایی عموم با فرهنگ کار، تبیین و روشنگری انجام شود.
عضو هیأت مدیره شرکت مغان به لزوم ورود جدیتر همگانی به تولید هر چه بیشتر اشاره کرد و افزود: این مجتمع عظیم ملی بعنوان بنگاه اقتصادی خودگردان، متکی به درآمدهایی است که با فعالیت در حوزه های زراعی، دامی، باغی و صنعتی کسب می کند و چنانچه کوچکترین خللی در تولید بوجود بیاید، اثرات منفی آن گریبانگیر همه خواهد شد و به همین دلیل لازم است در کنار ایجاد انگیزش در میان پرسنل نسبت به فرهنگ سازی در زمینه کار و تولید اقدامات لازم انجام شود.
 وی بهره گیری از تجربیات مجتمع های اقتصادی مشابه را ضروری دانسته و خاطرنشان کرد: حضور کارشناسان فنی و بروزرسانی دانش می تواند دریچه های نو در زمینه فعالیت های جدید بوجود بیاورد.
نظریان حضور در نمایشگاه های مختلف را گامی در جهت شناسایی بیش از پیش شرکت در داخل و خارج کشور ارزیابی کرد و گفت: شرکت در نمایشگاه های داخلی و در صورت لزوم خارجی علاوه بر تعامل سازنده با بازار مصرف به توانمندسازی روزافزون این مجتمع عظیم اقتصادی کمک می کند.
 عضو هیئت مدیره شرکت ضمن اشاره به لزوم اهتمام ویژه به حوزه تحقیق و پژوهش افزود: این امر از نیازهای ضروری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بوده و جا دارد به منظور استفاده بیش از پیش از فناوری های نوین سرمایه گذاری های مادی و معنوی مناسبی انجام شود.
انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۷ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402092718712
  • خبرنگار :