به‌زودی؛

بانک عامل واریز وجه متقاضیان نهضت ملی مسکن ملایر اعلام می‌شود

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه طی روزهای آینده بانک عامل واریز وجه متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن در ملایر اعلام می‌شود، گفت: متقاضیان شهر ملایر که برای نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند، نسبت به واریز وجه اولیه خود به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال اقدام کنند.

سلمان اسماعیلی ادامه داد: برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر ملایر دو شهرک با نام‌های ایمان و امید پیش‌بینی شده و زمین‌های ویلایی در قطعات ۲۰۰ متری به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

وی نهضت ملی مسکن در این شهر را یکی از بهترین پروژه‌های کشور خواند و گفت: در فاز نخست ۵۱۵ هکتار زمین برای اجرای این اَبَر پروژه در ملایر در نظر گرفته شد و ما در این طرح به دنبال ساخت خانه‌های با کرامت برای مردم هستیم.

فرماندار ویژه ملایر از ثبت نام ۲۲ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در ملایر خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد ۷۳۸۰ نفر واجد شرایط شدند و فرم جیم آنها سبز شد.

اسماعیلی گفت: جشن آغاز واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در چهار شهر ازندریان، زنگنه، جوکار و سامن روز جمعه ۱۵ دی ماه برگزار و همزمان مراسم قرعه‌کشی واگذاری زمین در این چهار شهر با حضور متقاضیان و دستگاه‌های متولی انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه در چهار شهر زنگنه، جوکار، سامن و ازندریان زمین نهضت ملی مسکن به صورت قطعی تأمین و گروه‌بندی انجام شده است، افزود: در این چهار شهر به جز شهر ازندریان، زمین‌ها به صورت قطعات تک واحدی دو طبقه به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه ملایر، وی یادآور شد: آماده‌سازی زمین در جوکار به اتمام رسیده، در ازندریان در حال انجام است و در شهرهای زنگنه و سامن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۲ آذر ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402091208669
  • خبرنگار : 50416