اجرای دو پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از آغاز عملیات اجرایی دو پروژه عمرانی با حدود ۳۴۲ میلیارد ریال اعتبار در شهرک آرادان و ناحیه تویه‌دروار در آذر ماه امسال خبر داد.

محمدرضا باقریی امروز (چهارشنبه، هشتم آذر ماه) اظهار کرد: اجرای عملیات پروژه عمرانی، عملیات خاکی، جدول‌گذاری و شبکه توزیع آب در ناحیه صنعتی تویه‌دروار شهرستان دامغان با اعتبار ۳۲۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل بودجه داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان آغاز شد. این پروژه عمرانی ۴۸ کیلومتر است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده آذر ماه سال آینده به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: پروژه عمرانی اجرای شبکه برق و روشنایی در شهرک صنعتی آرادان با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۲ میلیارد ریال از محل بودجه داخلی این شرکت و با گستردگی بیش از یک کیلومتر آغاز شد. دوره زمانی اجرای این پروژه یک سال است.

او همچنین از راه‌اندازی ‍سایت اینترنتی کلینیک کسب‌وکار استان سمنان خبر داد و گفت: این سایت امکان برخورداری از اطلاعات مختلف درباره خدمات این کلینیک را در اختیار مشاوران صنعتی و کارآفرینان قرار می‌دهد. در سایت یادشده، چهار فعالیت اصلی شامل تجارت و بارزگانی، فنی و مهندسی، اتوماسیون و هوش مصنوعی، و انرژی و آب تعریف شده است و مراجعه‌کنندگان می‌توانند با ثبت‌ نام در آن، از خدماتش بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: کلینیک کسب و کار استان سمنان ۸۶ مشاور، ۶۳ مشاور حقیقی و ۲۳ مشاور حقوقی دارد. مشاوران در قالب تیم‌های عارضه‌یابی، توسعه نظام مدیریت، سرمایه‌گذاری و تامین مالی، حقوقی سیاستگذاری، توسعه محصول و فناوری، بازاریابی و بازرگانی، زیرساخت، فناوری اطلاعات و آماده‌سازی بنگاه‌ها برای ورود به صنعت فعالیت دارند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402090805569
  • خبرنگار :