معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

هفته پژوهش فرصتی برای تمرکز بر حوزه فناوری باشد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پژوهش از مولفه‌های اصلی برای گره گشایی از مشکلات و توسعه باید همیشه مورد توجه باشد.

مرادعلی پیوند در نشست هماهنگی هفته پژوهش و فناوری افزود: باید پژوهش و فناوری به عنوان راه حل اساسی مشکلات در بخش‌های مختلف به کار گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه هفته پژوهش فرصتی برای تمرکز بر حوزه فناوری است، اظهارکرد: دستگاه‌ها و دبیر کمیته‌ها با برنامه‌ریزی دقیق بر رفع نواقص و با استفاده از ظرفیت‌ها برای برگزاری باشکوه هفته پژوهش و فناوری تلاش کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد، نقش موثرتر و پررنگ تر دستگاهای اجرایی در برگزاری بهتر هفته پژوهش را خواستار شد و خاطرنشان کرد: این هفته فرصت خوبی است تا دستاوردهای پژوهش و فناوری استان معرفی و ظرفیت‌های استان در این زمینه عرضه شود.

پیودند تصریح کرد: دستگاه‌های اجرای استان هر چه سریعتر برنامه‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی ادامه داد: در هفته پژوهش و فناوری استان برگزاری نمایشگاه باید به نحو مناسب و با ظرفیت کامل برگزار شود و از مردم برای بازدید از نمایشگاه دعوت کنیم تا با ظرفیت استان و کارهای انجام شده آشنا شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: در نمایشگاه هفته پژوهش از غرفه‌های برتر تقدیر شود.

پیوند برگزاری جشنواره تجلیل از برگزیدگان، برپایی نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری را از برنامه‌های مهم این هفته دانست و عنوان کرد: کلیه برنامه‌های مورد نظر که قرار است در هفته پژوهش و فناوری ارائه شود باید در قالب یک جدول توسط دبیرخانه تدوین و بر اساس آن برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، پیوند یادآور شد: روزهای یازدهم تا ۱۹ آذر به عنوان هفته پژوهش و فناوری نامگذاری شده و برنامه های مختلفی از جمله مراسم معرفی برگزیدگان حوزه پژوهش در این هفته برگزار می‌شود.

گفتنی است که در پایان این نشست برنامه‌های هر یک از کمیته های ذیل هفته پژوهش و فناوری استان و پیشنهادات هریک از اعضا و گزارشات مربوط به اطلاعات مربوط به دانشگاه‌ها، دانشجویان و اساتید استان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای یپام

  • چهارشنبه/ ۲۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402082417862
  • خبرنگار :