مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی:

جمعیت هلال احمر از نظر اقتصادی به خود متکی است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر از نظر اقتصادی به خود متکی است، تاکید کرد: رکن اصلی تقویت کننده‌ی جمعیت هلال احمر اصحاب رسانه هستند که به‌عنوان داوطلب در کنار ما حضور دارند و این اخبار خوش را منتقل می‌کنند.

حمید منجم با حضور در غرفه‌ی خبرگزاری ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های آذربایجان شرقی، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر تنها یک سازمان نیست بلکه متشکل از خود مردم و محل تعاون، حضور و بهم پیوستگی مردم است. 

وی با بیان اینکه اگر مردم نباشند فعالیت‌های این جمعیت نیز هیچ معنایی ندارد، افزود: حضور افراد در این جمعیت اکثرا به‌صورت داوطلبانه است و ما با تمام وجود به این نیروهای داوطلب افتخار می‌کنیم. 

منجم خاطرنشان کرد: خدا را شاکر هستیم که مردم حضور ما را در کنار خود، قبول کردند و ما تا توانسته‌ایم در ارکان و وظایف مختلف به توفیقات ارزشمندی دست پیدا کنیم و مطمئن هستیم خداوند ناظر و شاهد اعمال همه‌ی ما است.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر توانسته از نظر اقتصادی به خود متکی باشد، خاطرنشان کرد: همه‌ی این کارها ماحصل تعاون و همکاری است و به یاری خداوند توانسته‌ایم تقریبا در همه‌ی ابعاد و عرصه‌ها رشد کنیم. 

وی همچنین گفت: جمعیت هلال احمر توانسته با مولدسازی سرمایه‌ی خود، علاوه بر درآمدزایی، اشتغال زایی نیز انجام دهد که همه‌ی این کارها نویدبخش اخبار و روزهای خوب هستند.

منجم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برپایی ۱۹ واحد بیمارستان صحرایی در مناطق محروم و ارائه‌ی خدمات درمانی و تخصصی رایگان در این بیمارستان‌ها، یادآور شد: این جمعیت در زمان وقوع بلایای طبیعی نیز باتوجه به اقتضائات مادی و معنوی، همیشه مناسب و بهترین نبوده اما بهترین شرایط خود را دارد و باتوجه به شرایط موجود، در مناسب‌ترین وضعیت خود قرار داریم و با وجود اینکه امیدوارم هرگز شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم، اگر هم اتفاقی رخ دهد، خواهران و برادرانی که این لباس خدمت را بر تن کرده‌اند، مانند رنگ لباس، تا رسیدن به شهادت حاضر به خدمت رسانی هستند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در خاتمه از خبرگزاری ایسنا به علت انتشار داوطلبانه‌ی اخبار به عنوان عضو بزرگی از این جمعیت و خانواده‌ی هلال احمر قدردانی و تشکر کرد. 

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402082115540
  • خبرنگار : 50643