کمک یک میلیارد ریالی مردم چهارمحال و بختیاری برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان برای مردم غزه، گفت: تاکنون نزدیک به یک میلیارد ریال کمک نقدی از سوی مردم استان جمع‌آوری شده است.

 مسعود مثنوی در گفت‌‎وگو با ایسنا از اعلام آمادگی امدادگران، داوطلبان و جوانان این جمعیت برای اعزام به غزه خبر داد و اظهار کرد: طی دو هفته پایانی مهرماه با استقبال خوب جوانان جمعیت هلال احمر برای اعزام به غزه مواجه بودیم.

وی گفت: امروز امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر به همراه کادر بهداشت و درمان و عموم مردم همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری در راستای محکومیت حمله رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین و غزه در تجمع بزرگ «مرهم برای غزه» گرد هم آمده و از مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت کردند.

مثنوی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان برای مردم غزه، عنوان کرد: تاکنون نزدیک به یک میلیارد ریال کمک نقدی از سوی مردم استان جمع‌آوری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خاطرنشان کرد: مردم نوع‌دوست استان می‌توانند از طریق کد *۱۲۲*۵# کمک‌های نقدی خود را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه واریز کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳۰ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402073021570
  • خبرنگار :