دقیقی: حفظ پیروزی در تبریز کار راحتی نبود

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین پس از پیروزی شیرین تیمش برابر تراکتور گفت خوشحال است که بار دیگر به تبریز آمده است.

به گزارش ایسنا، سعید دقیقی،‌ سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین بعد از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش برابر تراکتور در نشست خبری اظهار کرد: خوشحالم که دوباره در ورزشگاه یادگار امام بودم. از بابت مهمان‌نوازی تبریزی‌ها، هواداران تراکتور و باشگاه تراکتور تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: تراکتور تیم قدرتمندی است و کادر فنی با دانشی دارد. ۵ بازیکن کلیدی‌مان را در اختیار نداشتیم اما جوانان لایقی داشتیم. برنامه ما این بود که قسمت‌های پر نفوذ را پر کنیم و در موقع توپ‌گیری انتقال خوبی داشته باشیم و گل اول ما به این شکل بود. در گل دوم فشار مضاعف اتفاق افتاد. توسط بازیکنان پشت مهاجممان به گل رسیدیم. تراکتور با بازیکنانش دو گل را به ثمر رساند و نگه داشتن این نتیجه در تبریز بسیار دشوار بود.

دقیقی همچنین گفت: می‌خواستیم با پرسینگ توپ‌گیری کنیم و سپس روی ضربات ایستگاهی موقعیت‌سازی کنیم و بعد از گلزنی دفاع انجام دهیم. فشار زیادی روی تیم ما بود و امیدوارم با این پیروزی روند خوبی را در پیش بگیریم. اولین بار بود که عقب‌تر بازی کردیم. ۱۰ گل در ۶ بازی زده‌ایم و جسورانه بازی می‌کنیم.

سرمربی شمس‌آذر درباره غیبتش در نشست خبری قبل از بازی توضیح داد: در ساعت برگزاری نشست خبری، تمرین برگزار کردیم و از این بابت عذرخواهی می‌کنم. این استان را همانند شهر و دیار خودم دوست دارم و امیدوارم تراکتور موفق‌تر باشد.

او گفت: مهم این است که با صداقت، وجودت را بگذاری. من همواره علی دایی را برای خودم الگو قرار داده ام. ان‌شاءالله تراکتور در تمام بازی‌ها به غیر از بازی با ما نتیجه بگیرد. به احترام تراکتوری‌ها بعد از گل خوشحالی نکردم اما معتقدم باید برای مجموعه‌ای که کار می‌کنیم تمام تلاشمان را انجام دهیم.

دقیقی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در مقطعی دنبال وقت تلف کردن بود؟ گفت: ما دنبال این سبک از کار نیستیم.

او در واکنش به تعطیلی‌های لیگ هم گفت: بیشترین ضرر را تیم ما در تعطیلی را دید. تراکتور، سپاهان، پرسپولیس و... بهترین شرایط را از حیث تمرین، بازی تدارکاتی و اردو دارند اما این مساله در تیم ما وجود ندارد. ما مهره‌های خوبی را بابت آسیب‌دیدگی از دست دادیم. لیگ باید مداوم باشد. لیگ خیلی خوبی داریم و به نظرم اگر با برنامه‌ریزی پیش برویم موفق‌تر می‌شویم.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۲ / ۲۰:۴۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402072920971
  • خبرنگار : 50589