در شورای شهر انجام شد

رد اعتراض هیات تطبیق به مصوبه «بهره‌برداری از اماکن ورزشی شهرداری تهران»

اعضای شورای شهر تهران نامه فرماندار تهران در مورد اعتراض هیات تطبیق به «مصوبه تعرفه‌های اصلاحی بهره‌برداری از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران» را بررسی کردند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز بررسی نامه فرماندار تهران در مورد اعتراض هیات تطبیق به مصوبه تعرفه‌های اصلاحی بهره برداری از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران را روی میز بررسی خود قرار دادند.

نرگس معدنی پور در این خصوص گفت: هیات تطبیق به دو بند این مصوبه ایراد گرفته است. البته فرمانداری اعلام کرده که با کلیت این مصوبه موافق است اما دو پیشنهاد مطرح و اعلام کرده در یکی از بندها که ما در خصوص سیاستگذاری و نظارت سخن گفتیم و فرمانداری پیشنهاد داده که در کنار عبارت «سازمان ورزش» از عبارت «اداره کل ورزش و جوانان شهر تهران» نیز استفاده کنیم که این ایراد وارد نیست؛ چرا که این مکان‌ها متعلق به شهرداری تهران است و سیاستگذاری و برنامه ریزی در خصوص این مجموعه‌ها بر عهده سازمان ورزش شهرداری تهران است. همچنین در بند دیگر هیات تطبیق پیشنهاد داده که برای احداث مجموعه‌های ورزشی جدید که مکان یابی و امکان سنجی آن باید با موافقت سازمان ورزش باشد، اداره کل ورزش و جوانان را نیز وارد کنیم که این پیشنهاد نیز وارد نیست چرا که سازمان ورزش مستقل عمل می‌کند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران با رای مثبت خود بر مصوبه خود پافشاری کرده و نامه فرماندار تهران در مورد اعتراض هیات تطبیق به مصوبه تعرفه‌های اصلاحی بهره برداری از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران را پاسخ دادند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402072517507
  • خبرنگار : 71368