مدیر حوزه‌های علمیه کردستان:

برای تحقق آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین باید در کنار محور مقاومت ایستاد

مدیر حوزه‌های علمیه کردستان گفت: موج حملات فلسطین به اسرائیل این امر را بین کشورهای اسلامی محقق کرد که برای تحقق آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین باید در کنار محور مقاومت قرار گرفته و حمایت خود را از آنان اعلام کنند.

حجت‌الاسلام نادر رنجبر، در گفت‌وگو با ایسنا، با تبریک پیروزی طوفان الاقصی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین اظهار کرد: سیستم امنیتی صهیونیسم یکی از قدیمی‌ترین سیستم‌های امنیتی بوده که رژیم غاصب صهیونیسم با ادعای کاذب خود مدعی قدرتمند بودن این سیستم امنیتی بود و این ادعای دروغین با حمله چند جوان فلسطین درهم شکست.

وی افزود: امروز این حقیقت برهمگان روشن شده که اگر کشورهای اسلامی دست به دست هم بدهند، به راحتی و سهولت می‌توان رژیم منحوس صهیونیستی اسرائیل را با چالش‌های بزرگی مواجه کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه کردستان، با اشاره به دستاوردهای طوفان الاقصی برای مردم فلسطین افزود: یکی از دستاوردهای مهم این حملات برای مردم فلسطین تقویت اعتماد به نفس بین مردم فلسطین و روحیه خودباوری بین جوانان فلسطینی بود.

وی ادامه داد: حملات حماس به سرزمین‌های اشغالی و عبور از گنبد آهنین هیمنه تاریخی اسرائیل را در هم شکست.

حجت‌الاسلام رنجبر با اشاره به اینکه طوفان الاقصی با برنامه‌ریزی قوی و دقیق حماس به مناطق اشغالی رژیم صهیونیستی پوشالی بودن تمام ادعاهای آنان را برای جهانیان برملا کرد، ادامه داد: حماس و محور مقاومت در مبارزه با اسرائیل تحقق اهداف و آرمان‌های فلسطین را دنبال می‌کنند و این امر اعتماد به نفس خوبی را بین جوانان فلسطینی ایجاد کرده است.

وی افزود: موج حملات فلسطین به اسرائیل این امر را بین کشورهای اسلامی محقق کرد که برای تحقق آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین باید در کنار محور مقاومت قرار گرفته و حمایت خود را از آنان اعلام کنند.

رنجبر، با اشاره به اینکه موضوع حمایت از فلسطین به دو دسته ملت‌ها و دولت‌ها تقسیم بندی می‌شود، افزود: در مرامنامه بسیاری از دولت‌ها دفاع از رژیم منحوس اسرائیل وجود دارد چراکه صهیونیسم و یهود در سیستم تصمیم‌گیری نظام‌های حکمرانی آنان نقش دارد و نظام سرمایه‌داری یهود پشت این امر قرار گرفته است، لذا این دولت‌ها از صهیونیسم دفاع می‌کنند.

حجت‌الاسلام رنجبر با تأکید بر اینکه بر عکس مواضع دولت‌ها، امروز تمام ملت‌های آزادیخواه جهان از فلسطین و فلسطینیان دفاع می‌کنند، خاطرنشان کرد: در طوفان الاقصی و حملات ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیسم علیه مردم غزه نیز شاهد این بودیم که ملت‌ها خلاف رویه دولت‌ها عمل کردند و حمایت خود را به گونه‌ای از ملت مظلوم فلسطین نشان دادند.

وی در پایان یادآور شد: ما امروز این موج را در کشورهای مختلف جهان مشاهده خواهیم کرد که در بیشتر کشورهای جهان تظاهرات‌ علیه رژیم صهیونیستی در حال وقوع بوده چراکه مردم جهان متوجه مظلومیت حاکم‌های فلسطینی و ملت مظلوم فلسطین شده‌ و این همان دستاورد طوفان الاقصی است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402072214974
  • خبرنگار : 50130