با هدف پیشگیری از تخلفات و تعرض به اراضی؛

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در خوزستان راه‌اندازی شد

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به منظور پیشگیری از تخلفات و تعرض به اراضی خوزستان در استان راه‌اندازی شد.

جهان‌شیر سراج‌الدین میرقائد مدیر امور اراضی خوزستان از برگزاری جلسه راه‌اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و به صورت حضوری با حضور رئیس کل دادگستری، معاون پیشگیری از وقوع جرم استان، مدیر امور اراضی و سایر دستگاه‌ها در محل دادگستری استان خبر داد.

دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت و ضرورت سامانه پنجره واحد مدیریت زمین گفت: هدف از سامانه، پیشگیری از تخلفات و تعرض به اراضی است.

به گزارش ایسنا به نقل از جهاد کشاورزی خوزستان، وی افزود: دستگاه‌های متولی در حفاظت و صیانت از اراضی مسئولیت سنگینی بر عهده دارند که انتظار می‌رود با اجرایی شدن و فعالیت سامانه به بهترین نحو حفاظت، صیانت و بهره‌وری از کاربرد زمین را داشته باشیم.

دهقانی ادامه داد: ما به نیابت از بیت‌المال امین اراضی جهت نسل کنونی و آینده هستیم که تلاش جهت حفاظت از اراضی و جلوگیری از تغییر کاربری و تصرفات غیرمجاز و در صورت لزوم، استفاده از قوای قهریه به منظور کاهش پرونده‌های قضایی از اهداف مهم همه دستگاه‌های متولی است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402071913158
  • خبرنگار :