دادستان تربت‌جام:

نیروی انتظامی در انجام وظیفه باید مظهر اقتدار و مهربانی باشد

دادستان تربت‌جام گفت: نیروی انتظامی در انجام وظیفه باید مظهر اقتدار و مهربانی باشد و اقتدار را توأم با مهربانی و صمیمیت کند.

حسن وزیری شنبه ۱۵ مهرماه در جمع نیروهای نظامی و انتظامی، امنیت را پایه و اساس زندگی جمعی انسان‌ها و پیشرفت جامعه دانست و تصریح کرد: بدون شک اگر امنیت نباشد نه تنها فعالیت اقتصادی نیست بلکه عدالت، دانش و پیشرفت علمی هم نخواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه اگر امنیت نباشد همه رشته‌های یک جامعه به تدریج از هم گسسته خواهد شد، افزود: هرچند دشمن به دنبال سوق دادن جوانان ما به سمت منکرات است ولی وظیفه فراجا مقابله با این ناامنی است.

دادستان تربت‌جام با بیان اینکه نیروی انتظامی در انجام وظیفه باید مظهر اقتدار و مهربانی باشد و همچنین اقتدار را توأم با مهربانی و صمیمیت کند، اظهار کرد: قطعاً توانایی نیروی انتظامی آبروی نظام است.

وی قدرت و رشادت نیروی انتظامی را مایه افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: نیروی انتظامی باید در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

وزیری همچنین به آن‌هایی که می‌خواهند با اقدامات پوشالی نظم شهرستان را به هم بریزند هشدار داد که پلیس اجازه هیچ‌گونه هنجارشکنی در شهرستان را نخواهد داد، نباید افرادی در این شهرستان گمان کنند با بستن سلاح به کمر و با قدرت نمایی با سلاح و یا با خوردن مشروبات الکلی می‌توانند نظم و امنیت منطقه را بر هم بزنند.

وی خطاب به این افراد گفت: این افراد بدانند ما جان خودمان را فدای امنیت این شهرستان خواهیم نمود و تا آخرین تا لحظه در مبارزه با افراد شرور و افرادی که می‌خواهند امنیت شهرستان را برهم بریزند خواهیم ایستاد.

دادستان تربت‌جام در پایان خاطرنشان کرد: دادستانی به عنوان مدعی‌العموم این قول را داده و به پای این قول هم نیز ایستاده است که حمایت حداکثری را تاکنون از نیروهای مقتدر فراجا داشته و نخواهد گذاشت این دست قدرتمند پایین بیاید، پرچم فراجا بلند است و الحمدالله روز بر روز نیز سرافرازتر خواهد بود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402071509372
  • خبرنگار : 30147