معاون شهردار اصفهان:

با انرژی کودکان و نوجوانان به موفقیت دست خواهیم یافت

معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: پروانه‌های اصفهان را به جنب و جوش درآوردیم تا بتوانیم هرچه زودتر به سمت قله حرکت کنیم و به آن برسیم. البته در مسیر قله، فراز و نشیب‌هایی وجود دارد ولی با انرژی کودکان و نوجوانان به موفقیت دست خواهیم یافت.

به گزارش ایسنا، کمال حیدری در آیین افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان که در مرکز همایش‌های امام خامنه ای برگزار شد، اظهار کرد: از میزبانی مجدد اصفهان برای این دوره از جشنواره بسیار خرسندم. به این بهانه، دوباره موفق شدیم پروانه‌های اصفهان را به جنب و جوش درآوردیم تا بتوانیم هرچه زودتر به سمت قله حرکت کنیم و به آن برسیم.

او افزود: اگر به عقب بازگردیم، سه نسل از پروانه‌ها را می‌بینیم که کنار هم بودن ما، نتیجه تلاش آن‌ها است. این سه گام برداشته شده و امیدوارم گام نهایی که به عهده شما است را به درستی بردارید. قطعا موفق خواهید بود. البته باید در نظر داشته باشید که در مسیر قله، فراز و نشیب‌هایی وجود دارد ولی با انرژی شما به موفقیت دست خواهیم یافت.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: اتفاقی که در این جشنواره رخ داد، بهانه‌ای شد تا ایران پس از مدت‌ها به شور و نشاط دست پیدا کند و حس و حالی را به اصفهان، شهر زندگی ببخشد.

حیدری تصریح کرد: امیدوارم با برنامه‌هایی که در هفته پیش رو شاهد آن هستیم، بتوانیم خدمتگزار شایسته‌ای باشیم. همچنین امیدوارم مصداق و شروع‌کننده نشاط در کشور باشیم و بتوانیم با نشاط مضاعف قله‌ها را فتح کنیم.

او در ارتباط با برنامه‌های پیش‌رو اضافه کرد: المپیاد فیلم‌های جشنواره را در پیش داریم که پس از آن کار ما آغاز می‌شود. برنامه‌ها و رویدادهایی قرار است اتفاق بیفتد که همه عزیزان، مردم، کودکان سرطانی، کودکان کار و.. را در بر خواهد گرفت.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان ادامه داد: به عنوان خدمتگزار آماده هستیم تا هرچه سریعتر پروانه‌ها را به پرواز درآوریم و بال‌های خود را نیز باز کنیم تا خدمتگزار شما باشیم و به سرعت به اهداف دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۴ مهر ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402071409222
  • خبرنگار : 50620