امام جمعه موقت اصفهان مطرح کرد؛

تکیه بر روحیه دفاع مقدس؛ راهی برای غلبه بر مشکلات امروز

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز با تکیه بر همان روحیه دفاع مقدس می‌توان بر تمامی مشکلات موجود غلبه کرد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی امروز ۳۱ شهریور و در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند حفظ کیان کشور، تقویت انسجام ملی و پی بردن به قوای درونی از مهم‌ترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: امروز با تکیه بر همان روحیه دفاع مقدس می‌توان بر تمامی مشکلات موجود غلبه کرد.

امام جمعه موقت اصفهان به سخنرانی رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره و بیان کرد: رئیس‌جمهور در این سخنرانی مواضع مهمی را مطرح کرد. در مجموع می‌توان گفت این سفر با عزت و قدرت بود. 

آیت‌الله مهدوی با اشاره به دفاع رئیس جمهور از ساحت قرآن کریم و اتخاذ مواضع صلح‌آمیز هسته‌ای ایران‌، تاکید کرد: پاسخ رئیس جمهور ایران به خبرنگاران آمریکایی و اجتناب رئیس جمهور آمریکا از پاسخ به سوالات خبرنگاران ایرانی، حقایقی مهمی را برای مردم جهان آشکار کرد.

وی گفت: این سفر دستاوردهای دیگری داشت، به‌طوری که بخشی از اموال بلوک شده ایران نیز آزاد شد و برخی از زندانیان ایرانی و آمریکایی نیز مبادله شدند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: دستاوردهای این سفر، تأثیر مثبتی در رشد اقتصادی، جلوگیری از تورم دارد. مقامات آمریکایی نیز مجبور به تعامل و عقب نشینی در مواضع خود شدند.

آیت‌الله مهدوی به برنامه‌های دشمن برای سالگرد اغتشاشات اشاره کرد و گفت: خوشبختانه نیروهای امنیتی ضربات سنگینی به گروه‌های ضد انقلاب و تروریستی وارد کردند، زیرا دشمنان در سالگرد اغتشاشات به دنبال تحریک مردم بودند، اما کسی با آن‌ها همراهی نکرد و حتی فریب‌خوردگان سال گذشته نیز به اشتباهات خود پی بردند. 

وی با اشاره به ماه مهر و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، اظهار کرد: باید تلاش کرد معارف اسلامی را با روش‌های جدید به نسل جدید منتقل کنیم.

انتهای پیام 

  • جمعه/ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402063119475
  • خبرنگار :