اراده ملت جنگ ترکیبی دشمن را شکست می‌دهد

فرمانده سپاه ناحیه بندر انزلی با بیان اینکه ملت ایران در عرصه ۸ سال دفاع مقدس توانست اراده خودش را به منصه ظهور برساند، گفت: در جنگ ترکیبی نیز با حضور و اراده ملت نقشه‌های دشمن نقش بر آب شده و شکست می‌خورد.

 سرهنگ حمید جانباز امروز چهارشنبه، ۲۹ شهریور ماه در نشست خبری ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره ۴۳۷ شهید شهرستان بندر انزلی اظهار کرد: در ۸ سال جنگ تحمیلی ما با استکبار جهانی جنگیدیم و عراق فقط نماینده آنها در جبهه جنگ بود.

فرمانده سپاه ناحیه بندر انزلی با بیان اینکه ملت ایران در عرصه ۸ سال دفاع مقدس توانست در برابر دشمن بایستد و اراده خودش را به منصه ظهور برساند، تصریح کرد: این سرآغاز راه بود و بعد از آن دشمن همه عرصه‌ها را برای ملت ما تبدیل به جنگ کرد.

وی افزود: در حوزه عملی دانشمندان را ترور کرد، در حوزه اقتصادی تحریم‌ها را تحمیل کرد، در فرهنگ، سیاست، دیپلماسی، محیط زیست و حتی سلامت جنگ تمام عیار را علیه ملت ما به راه انداخته ولی همانگونه که در عرصه جنگ تحمیلی با اراده ملت ایران تبدیل به قدرت منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای شدیم در عرصه جنگ ترکیبی نیز با حضور ملت می‌توانیم نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم.

سرهنگ جانباز با اشاره به اینکه "ما متحدیم" شعار هفته دفاع مقدس سال جاری است، افزود: فرموده مقام معظم رهبری که "به قله‌ها نزدیک‌تر شدیم" معیار عمل و اجرای برنامه‌های ما به ویژه طی این هفته قرار دارد.

 سرهنگ جانباز با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس امسال بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، جهادی و تبیینی در سطح شهرستان بندر انزلی برگزار می‌شود، گفت: برگزاری بیش از ۸ یادواره شهدا، بیش از ۳۰ نشست بصیرتی، جمع آوری جهادی سنبل آبی از معابر عمومی شهر، احداث ۱۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد، برگزاری بیش از ۱۰ مسابقه ورزشی، محافل انس با قرآن همچنین برگزاری ایستگاه‌های فرهنگی از جمله این برنامه‌ها هستند.

وی به برگزاری یادواره استانی ۳۰۰۰ سرباز شهید در بندر انزلی اشاره کرد و افزود: این یادواره پنجم مهرماه و با مدیریت منطقه چهارم نیروی دریایی در بندر انزلی برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بندر انزلی با اشاره به رونمایی از مستند شهید بهرام گل‌آور تاکید کرد: اکران مستند "بعد از خمینی" همچنین اکران فیلم "میم مثل مصطفی" طی هفته دفاع مقدس در سطح مساجد، حسینیه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان بندر انزلی انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402062918587
  • خبرنگار : 50283